uhuh.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je komt toch pas op de lijsten nadat je je eerste job hebt voltooid ??
Maar hier weer wel:quote:Op maandag 30 mei 2005 20:01 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Je staat er nog niet bij:
http://fad.lospetitos.net/stats.php#new
Je weet zeker dat je 2047 ingevuld hebt in de control panel??
anders gaan deze punten verloren, dat zou zonde zijn.
Dus als ik een kennis heb die me wel wil helpen is dat OK?quote:Op maandag 30 mei 2005 21:33 schreef iisschots het volgende:
Dat mag zeker. Je mag zoveel mogelijk pc's op hetzelfde account zetten. Denk er wel om dat je toestemming hebt van de eigenaar.
Ik zie je naam nog niet bij de volledige lijst staan.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:00 schreef Zebbie het volgende:
Weet iemand of ik nu al goed aangemeld ben enzo?
Ja, iedereen mag jou helpen, zolang je maar toestemming hebt van de eigenaar van de PC.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:38 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dus als ik een kennis heb die me wel wil helpen is dat OK?
Kan het zijn dat je hard bezig bent met iets anders? gamen bv? Dan van FaD weer terug naar van 100% naar 10%, of wat er ook overblijft. De rating wordt elk halfuur berekend.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:03 schreef washandje het volgende:
Ja dat is fors, ik haal met mijn 3000+ 180 ongeveer
Oh zou goed kunnen, die 180 was gewoon op een gemiddeld moment (had niet heel veel aanstaan hoor, misschien winamp, antivirus, firewall e.d.). Nou ja 180 is nog best fatsoenlijkquote:Op maandag 30 mei 2005 21:49 schreef PurpleBear het volgende:
[..]
Kan het zijn dat je hard bezig bent met iets anders? gamen bv? Dan van FaD weer terug naar van 100% naar 10%, of wat er ook overblijft. De rating wordt elk halfuur berekend.
Als het goed is staat het nu goed ingesteld (rechtermuis -> Setup -> General -> Team Number -> 2047)quote:Op maandag 30 mei 2005 21:41 schreef PurpleBear het volgende:
[..]
Ik zie je naam nog niet bij de volledige lijst staan.
Ik weet wel dat je minimaal 5 jobs heb ingeleverd
Trouwens, dat je nu pas 12 uren rekentijd is een beetje vreemd.
a) Je hebt niet 24x7 aanstaan
b) FaD niet heel vaak niet 100% cpu tijd
c) Je hebt een HT maar draait alleen een client (=> max 50% van CPU)
Als je NU in de FaD Control Panel op team 2047 zet, kom je pas na 3:00 vannacht bij DPC.
Je hebt wel geregistreerd bij funcracker (FOK! stampede team), maar je zit nog niet in de DPC team. Dat gaat dus niet werken (in de stampede stat zal je altijd op 0 staan)
Dat is dus niet de bedoelingquote:Op dinsdag 31 mei 2005 03:40 schreef vbmot het volgende:
Ik doe nu ook mee. Nu alleen op m'n laptop, morgen eens op zoek gaan naar een leeg pc lokaal op de hogeschool
normaal mag dat wel, alleen niet bij de stampede. Dit hebben ze gedaan zodat de teams een beetje gelijk zijn qua sterkte. ALs de helft van het team spaart weet je niet wat de totale output is.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 07:44 schreef Youssef het volgende:
Wat ik nog steeds niet begrijp is waar je niet mag sparen. Niet dat dat nu per se hoeft, maar in een GoT topic wordt het zo nadrukkelijk gezegd dat ik dat gewoon wil wetenIs dat om de statistieken niet te verneuqen ofzo?
Klopt ja!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:13 schreef Youssef het volgende:
Ah, zoiets dacht ik al. Ik heb hem nu op "When Online" gezet zodat ik dat tenminste niet vergeet. Nu gaat het vanzelf toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |