Mmm, ik heb daar ook even gekeken. Er staat dat ik 0,36 days mee doe, maar ik doe al vanaf zaterdag (quote:Op maandag 30 mei 2005 17:02 schreef washandje het volgende:
Waarom kijkt iedereen op die vreemde stat-sites? Ik kijk gewoon op www.find-a-drug.org.uk en klik daar op statistics --> members en voer mijn nick in. Gaat net zo makkelijk en je hoeft je niet nog een tweede keer te registreren.
Yeahquote:Op maandag 30 mei 2005 17:09 schreef ijsmeis het volgende:
Ik doe nu ook mee, alhoewel ik nog steeds niet weet wat precies de bedoeling is.
Hij is wel wat overgeclockt, maar hij zou als het goed is niet sneller dan een 3000+ moeten zijn...quote:Op maandag 30 mei 2005 17:03 schreef washandje het volgende:
[..]
Ja dat is fors, ik haal met mijn 3000+ 180 ongeveer
Okayquote:Op maandag 30 mei 2005 17:12 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Yeahijsmeis doet ook mee
.
Het is min of meer de bedoeling dat je gewoon je PC berekeningen laat maken (gaat vanzelf)
Hij staat hier (vooral bij lange jobs) ook wel eens een half uur/uur vast op één percentage, dat is dan een moeilijke berekening. Gewoon even wachten dus, lijkt me niet dat ie is vastgelopen, aangezien de seconden nog doortellenquote:Op maandag 30 mei 2005 17:54 schreef Frankvbr het volgende:
niemand enige idee?
want mijn secondeteller loopt maar door, en die cpu staat op 100% maar geen percentages die doorlopen
Weet niet wat voor job je hebt, maar sommigen duren wel 2 dagen. Maakt niet uit voor je punten verder, want die worden berekend door het aantal uren dat je bezig bent, niet het aantal jobs. Als je liever korte jobs wilt, moet je in de setup even bepalen dat je alleen proteome jobs wilt, die duren meestal 2 of 3 uurquote:Op maandag 30 mei 2005 18:20 schreef Frankvbr het volgende:
k bedankt, hij is ondertussen weer iets verder 1/10% en daar blijft ie weer een heel tijdje, maar het zal wel goed komen dan. Niet dat ik iig het programmatje voor niks aan heb staan
Ja die duren lang, heb ik er nu ook één van. Leuk dat je meedoetquote:Op maandag 30 mei 2005 18:24 schreef Frankvbr het volgende:
nee maakt me verder niet zo veel uit, zolang die maar loopt
ik heb nu cancer j1-1uu3-q1
Daar stond ik al de hele tijd, maar toch kreeg ik een mailtje met dat ik er niet in stond ofzo.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:21 schreef washandje het volgende:
[..]
Ja
http://www.funcracker.net/stampede/list.php
Jij snapt het helemaalquote:Op maandag 30 mei 2005 17:22 schreef FallenAngel666 het volgende:
Zit nu op 50% van m'n 6e job en in die job alleen al zitten 40 hits
Ik heb er tot nu toe 62 in totaal. Het is per definitie natuurlijk nuttig om de moleculen te analyseren, maar met hits voelt het nuttiger
Neej, kleine wasjes grote wasjes alles in de wasmachine, laat maar lekker draaienquote:
Je staat er nog niet bij:quote:Op maandag 30 mei 2005 19:36 schreef Zebbie het volgende:
20% en al 5 hits
Ben ik nu wel goed aangemeld enzo?
je komt toch pas op de lijsten nadat je je eerste job hebt voltooid ??quote:Op maandag 30 mei 2005 20:01 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Je staat er nog niet bij:
http://fad.lospetitos.net/stats.php#new
Je weet zeker dat je 2047 ingevuld hebt in de control panel??
anders gaan deze punten verloren, dat zou zonde zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |