Ik zeg: die kwam net het zwembad inlopen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:14 schreef HekManiac het volgende:
[..]
met broek en trui aan het water in?
En je hoofd was direct daarna nog te zien??quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:12 schreef Beroepsgokker het volgende:
Sprong n keer een meisje met haar vagina op mijn hoofd.
Op de een of andere manier kreeg ZIJ toen een rode kop, terwijl IK haar vagina opgevangen had!quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En je hoofd was direct daarna nog te zien??![]()
Ik dacht haar hoofd in jou vaginaquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:18 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Mijn hoofd in haar vagina??? Kan..
Nou ja.... niet zeuren. Er zijn vast wel omstandigheden waarin je dat niet zo erg had gevonden.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:20 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Op de een of andere manier kreeg ZIJ toen een rode kop, terwijl IK haar vagina opgevangen had!
My thoughts exactlyquote:
Zeggen dat ze "het" ook wel wat subtieler had mogen vragenquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ja.... niet zeuren. Er zijn vast wel omstandigheden waarin je dat niet zo erg had gevonden.
En wat deed je daar dat haar hoofd zo rood werd dan??![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:33 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Zeggen dat ze "het" ook wel wat subtieler had mogen vragen
En toen werd je wakker.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:33 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Zeggen dat ze "het" ook wel wat subtieler had mogen vragen
Tis toch onzin forum?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:48 schreef HekManiac het volgende:
[..]
En toen werd je wakker.
Ik geloof er ondertussen geen reet meer van
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:47 schreef BlueEyed het volgende:
Mjah, n keer bovenop een omaatje gesprongen vanaf de duikplank, n keer vol in een drol gegrepen in Tropicana, n keer onder water een rooster losgemaakt dat voor een afzuiging zat en mn hand daar uiteraard ingestoken(met bijna fatale gevolgen) en een keer in een geile bui een poging tot onderwatersex gedaan, totdat een (overigens hele lekkere
) badjuffrouw kwam melden dat dat toch redelijk ongepast was.
![]()
Hoezo, ga je voor je A-diploma?quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:07 schreef SwiffMeister het volgende:
* SwiffMeister heeft nog geen nare zwembadervaringen net als jullie
maar daar komt deze vakantie verandering in![]()
Nee, hij is zo'n autist dat hij deze zomer voor het eerst buiten gaat komen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:28 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Hoezo, ga je voor je A-diploma?
Ow, gezellig... Misschien iets voor een meet?quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:37 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, hij is zo'n autist dat hij deze zomer voor het eerst buiten gaat komen.
jij springt vanaf 7m in maar 1 meter waterquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:17 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ook weleens van een rotsblok in de rivier gespringen in Frankrijk. Was denk een meter of 7/8. Ik spring erin, dacht dat ik maar een meter diep was ofzo.. dus denk met 1 haal wel naar boven te kunnen... mja nog maar een haal dan... ondertussen lichtelijk in paniek nog paar keer flink moeten strekken om boven te komen...
Tip: Lees nog eensquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:01 schreef beertema het volgende:
[..]
jij springt vanaf 7m in maar 1 meter water![]()
men vanaf de kant van et zwembad kom ik al de bodem
quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:58 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Tip: Lees nog eens.
Denk dat ik zeker een meter of 10 diep sprong/dook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |