Dude, kinky! Is je moeder een hoer ofzo?quote:Op maandag 30 mei 2005 15:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
en de gordijnen dichtgingen voor de ramen waar de ouders zaten.
Dat is niet leuk hoor...quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:31 schreef KlappernootatWork het volgende:
Nog een: Op Ibiza in een hotelzwembad met aangrenzende bar, riep er iemand: Wie wil er een borrel??
Ik vol vuur roepen: Geef maar op!![]()
Waarop die gast vanuit zijn zwembroek me een *knetterende* borrel aanbood..![]()
*Checkt profielquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:00 schreef Icloontje het volgende:
Tijdens het duiken de stof van mijn badpak zo uitgerekt was dat deze onder mn boebies terecht kwam.......zeg maar gerust een zeeeeer genante ervaring
![]()
Toch ga ik dat ook nog een keer doen, dat lijkt me zo geweldigquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:01 schreef Apehaar het volgende:
Het is me een keer gelukt om een flacon shampoo mee te nemen naar de wildwaterglijbaan. Bovenaan heb ik de fles opgetrokken en leeggegooid. Ik wachte 2 minuten zodat het een beetje kan schuimen. Ik spring erin en eenmaal beneden aangekomen het hele bad vol met schuim.3 badmeesters stonden te kijken en ik natuurlijk ook verontwaardigd kijken. Maar ja ik zag ook dat een moeder een proestende baby onder het sop vandaan viste. En dat was eigenlijk niet de bedoeling.
![]()
Het is ook gaaf, want het schuim komt helemaal het bad uitlopen. En echt iedereen zit te kijkenquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:07 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Toch ga ik dat ook nog een keer doen, dat lijkt me zo geweldig![]()
Vet user icoonquote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:22 schreef jaguar het volgende:
uit het zwembad gestuurd worden omdat je in het water heb gepist
"ja maar dat doen we allemaal toch wel eens?"
Jaaa maar niet van de duikplank.
Nou.... een dikke drol voel je wel, lijkt me.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:07 schreef Asics het volgende:
denken dat je een klein scheetje laat en dan een dikke DROL het bad injagen
Ik ga het in de vakantie in de Eemhof uit proberen denk ik.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:11 schreef Apehaar het volgende:
[..]
Het is ook gaaf, want het schuim komt helemaal het bad uitlopen. En echt iedereen zit te kijken
je moet het juist in een bubbelbad doen dat schuimt nog veel erger als van een glijbaanquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:20 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik ga het in de vakantie in de Eemhof uit proberen denk ik.
Hahahaquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:07 schreef HekManiac het volgende:
Een paar uur in een overdekt zwembad rondlopen er er pas achterkomen bij het vertrekken dat je al de hele tijd een doorschijnende, witte zwembroek aan had.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:12 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Hahaha
Ik kom net van het zwembad vandaan en zag een negerin, die had een witte broek aan, en wiite trui, echt een veel te dikke reet, en daaronder een zwart badpak.Die kwam net het zwembad in lopen, geen gezicht.
Moet dat niet andersom zijn?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:12 schreef Beroepsgokker het volgende:
Sprong n keer een meisje met haar vagina op mijn hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |