Wat een achterlijke idioten zeg, hier was er dus een keer vol op zijn buik geklapt. Die was overledenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:09 schreef gigant het volgende:
Al deze dingen ook, maar mijn toppunt was toch wel, van een 10 meter hoge duikplank flikkeren. Ik was in Denemarken met me voetbal team, wij zouden wel even van die duikplank afspringen, iedereen scheet in zijn broek, toen we daar eenmaal boven stonden.
Het is en blijft natuurlijk gevaarlijk voor al die gasten die denken dat het stoer is om naar beneden te springen zonder ook maar enige oefening voorafquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:51 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat een achterlijke idioten zeg, hier was er dus een keer vol op zijn buik geklapt. Die was overledenZelfs de marokkanen hier in Amsterdam duwen elkaar niet van de 10
Overigens is het bad dat hier 3, 5 7,5 en 10 meter hoge duikplanken had nu gesloten voor het vrijzemmenNa een zomervakantie was de chaos compleet en waren er al een paar boven op elkaar getyft vanwege de verkeerde constructie
Geen hoge duikplanken meer dus
Owja, dat heb ik ook wel eens gehad.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:12 schreef Patjeh het volgende:
kopstoot tegen de rand vna het zwembad bij een salto, en ene keer bleef ik doorzwemmen toen de muur er al was...
voor de rest... mjah... keer goed gevallen over zo'n mat waar je op kan drijven, die liggen wel eens op de kant..
In Amersfoort ook, maar ik op zaterdag na een waterpolowedstrijd is er vaak niemand en dan gaan we ff gezellig met z'n alle springen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:51 schreef Youssef het volgende:
[..]
Overigens is het bad dat hier 3, 5 7,5 en 10 meter hoge duikplanken had nu gesloten voor het vrijzemmenNa een zomervakantie was de chaos compleet en waren er al een paar boven op elkaar getyft vanwege de verkeerde constructie
Zelfs de Marokanen niet, die durven niet eens bij ons te komen, tenzij het is om lief te doen en vragen of ze mee mogen voetballen. Ik zal niet zeggen onder de duin, maar zij respecteren ons, wij respecteren hen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:51 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat een achterlijke idioten zeg, hier was er dus een keer vol op zijn buik geklapt. Die was overledenZelfs de marokkanen hier in Amsterdam duwen elkaar niet van de 10
Waarom kunnen we niet allemaal de duitsers haten.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:45 schreef gigant het volgende:
[..]
Zelfs de Marokanen niet, die durven niet eens bij ons te komen, tenzij het is om lief te doen en vragen of ze mee mogen voetballen. Ik zal niet zeggen onder de duin, maar zij respecteren ons, wij respecteren hen.
*Checkt profielquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:20 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Ik sprong met een salto in het water en raakte daardoor mijn orientatie kwijt. Ik zwom naar voren, maar daar was ineens de rand van het zwembad.
Ik ging naar de Schaeck (ofzo) in Twello en daar van zo'n glijbaan af. Zegt mn nichtje later een keer: "gast, er zit een scheur in je zwembroek". Dat was me toch een scheur. Mn zwembroek had gewoon geen achterkant meer.
Herinner me nog een ongeval: Ik liep op de rand van het zwembad en ineens gleed ik uit. Mijn ene been kwam in het water en de andere bleef op de kant staan, waardoor de hoek van de rand precies tussen m'n benen kwam.
auwquote:Geslacht: Man
quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
fles badschuim mee nemen in de glijbaan en leegknijpen en dan vergeten de fles over de rand te gooienom er vervolgens door de badjuf zowat uitgestuurt te worden, ( schuimt wel goed
)
of kijken hoelang het duurt voor ze iets gingen zeggen over dat ik t water boven aan de glijbaan tegen hield waardoor t met BAKKEN naar beneden kletste (buiten t zwembad)
of aan het knopje voor de sterkte van de golfslag zetten en denken dat je hem lager gezet had ( staat altijd op 50% ofzo) en dan bij de golfslag als je lekker op de kant zit tot de ontdekking komen dat je handdoek na afloop drijf is
![]()
proberen met zo`n matje te sliden op een ondiep stuk water en vergeten dat er een rand op het eind zit en met vollevaart op je snuffert gaan :| waardoor t water daar ineens een rood tintje kreeg :|
Gave helmen maken veel goed..quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:08 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Waarom kunnen we niet allemaal de duitsers haten.
Dat verbroederd.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:18 schreef woutabest het volgende:
toen ik een jaartje of 8 was was ik in griekenland op vakantie, ik had niet door dat ik nog gewone kleren aanhad en sprong gewoon in het zwembad.
of was dit te serieus?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:02 schreef Ferdii het volgende:
dus hij onder water ernatoe zwemmen. terwijl hij onder water duikt komt er dus een oma naast dat meisje op de kant zitten. hij was daar bijna dus ik rammel aan het trappetje. trekt ie zow die oma het water in![]()
ja jij deed het dan nog expres, ik sprong er gewoon in zonder te denkenquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat deed ik in de zomer als kind standaard. Woonde op een boot en dook gewoon de plomp in. Zogenaamd per ongeluk erin gevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |