quote:Op maandag 30 mei 2005 19:27 schreef Stranger het volgende:
Kleine onschuldige Stranger ging zwemmen met tante en moeder en moest heel nodig plassen. Zegt mijn tante tegen mij: dan doe je het toch in het zwembad dat doet iedereen. Dus ik klim op de rand van het bad, laat mijn zwembroek zakken, en plas zo het bad in. Moet vast wat rare blikken opgeleverd hebben.
Heb je ze nog ?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:30 schreef MrTimbo.B het volgende:
met mn vingers tussen de verstelbare bodem van het zwembad vast blijveen zitten
Ik heb wel eens de gloednieuwe snorkel van een vriendje van me daar tussen laten vallen. Althans, hij zonk en verdween aan de zijkant van het bad zo onder de vloerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:30 schreef MrTimbo.B het volgende:
Ik vind dat soms zulke bouwvakkers he, die dat gebouwd hebben.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:30 schreef MrTimbo.B het volgende:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:10 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Kansloze nerdjes die hier allemaal Jett zitten up te sucken op FOK! omdat ze irl niemand kennen behalve hun ouders ende familie
Zulks een puikende doelgroep hier![]()
![]()
Jij bent toch dat meisje met die extreem dikke heupen?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:42 schreef Jett het volgende:
nou het snelst ga je van een glijbaan af als je bikinibroekje tussen je reet doet, maar soms is het wel handig om als je daanra uit het water komt dat broekje dan ook weer goed te doen
alleen vergat ik dat zowat altijd
Wij hebben een keer een nepdrol vastgebonden met visdraad.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:10 schreef Vieske het volgende:
Bij ons in het zwembad was altijd zo'n heel warm bubbelbad, waar ook veel bejaarden in zaten. Best lekker...totdat er opeens een drol boven komt bubbelen...
Of onder zo'n keiharde straal gaan staan en niet doorhebben dat je bikinitopje langzaam afzakt. Vervolgens je vrienden raar aankijken, omdat ze heel hard staan te lachen...
Die 10-meter planken zijn relaxquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:09 schreef gigant het volgende:
Al deze dingen ook, maar mijn toppunt was toch wel, van een 10 meter hoge duikplank flikkeren. Ik was in Denemarken met me voetbal team, wij zouden wel even van die duikplank afspringen, iedereen scheet in zijn broek, toen we daar eenmaal boven stonden.
Totdat het weer nodig was, om elkaar te gaan duwen. Ik flikkerde naar beneden, het ging bijna goed maar ik kwam dus schuin in het water terecht, en me hele zijkant van me kop was blauw en rood, wat een lol.
Het erge was nog, die andere sprong ook naar benden met zijn benen wijd vol op zijn zak.![]()
Het zelfde zwembad, was een glijbaan die je eigenlijk moest nemen met je blote kont, nu kwam er een een teamgenoot die zijn broek al naar benden had voor de glijbaan, hij wilde een sprintje trekken naar boven toe, en kletterde keihard van die trap af, lag die daar in zijn blote tokus, en zijn zwembroek lag natuurlijk al diep in het zwembad.
Wat een nostalgie.
quote:Op maandag 30 mei 2005 16:15 schreef Yildiz het volgende:
Een drol deponeren in het zwembad tijdens het zwemmen.
Ik was klein, en moest eerst mijn baantjes afmaken van de badmeester
Maar ik moest toch echt schijten
Flop...
Dat ga ik ook doen!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:34 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Wij hebben een keer een nepdrol vastgebonden met visdraad.
Dus telkens waneer de badjuf viste met haar netje trokken wij hem weg.
ze was wel een uur bezig.
Dat is wel lachen!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:34 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Wij hebben een keer een nepdrol vastgebonden met visdraad.
Dus telkens waneer de badjuf viste met haar netje trokken wij hem weg.
ze was wel een uur bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |