Repeat was geborenquote:Op maandag 30 mei 2005 16:15 schreef Yildiz het volgende:
Een drol deponeren in het zwembad tijdens het zwemmen.
Ik was klein, en moest eerst mijn baantjes afmaken van de badmeester
Maar ik moest toch echt schijten
Flop...
Best matig weet jequote:Op maandag 30 mei 2005 19:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik was een x met m'n kameraad naar het zwembad... En hij had een nieuwe zwembroek... een witte....
En hij springt in het zwembad (ijskoud) klimt er weer uit en zegt kut... De zwembroek is doorschijnend... Ik niet kijken maar toch de opmerking maken:
*maakt niet uit... Door de kou van het zwembad issie zo klein dat er niets valt te zien, Zwem maar door*
Vanaf dat moment spraken de mensen je aan met "mevrouw"quote:Op maandag 30 mei 2005 19:19 schreef Daywalk3r het volgende:
ooit een x "verspringertje" gedaan van de hoge duikplank.. En toen met me zak op het afscheidingstouw gekomen die tussen het hoge en lage bad gespannen was..
Matig omdat hij de rest van de dag, óf z'n broek niet meer nat durft te maken, óf het water niet meer uit durftquote:Op maandag 30 mei 2005 19:20 schreef Daywalk3r het volgende:
Wrom matig zebbie... Zijn piemol was nog van zeer matige lengte neem ik aan
quote:Op maandag 30 mei 2005 19:24 schreef Fujiwara. het volgende:
Ik sprong eens met mijn vagina boven op iemands hoofd.
Dus dat ding helemaal opgerektquote:Op maandag 30 mei 2005 19:24 schreef Fujiwara. het volgende:
quote:Op maandag 30 mei 2005 19:24 schreef Fujiwara. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |