quote:Op maandag 30 mei 2005 15:26 schreef Repeat het volgende:
ik was een keer in het (buiten)zwembad toen een of andere gast een toffe sprong van de hoge duikplank wilde maken. Dat bleek niet zo'n toffe sprong te zijn toen hij vol op de kant sprong
En dan is zon hoge duikplank erg hoogZo hoog dat ie bleef liggen en er later een ambulance kwam aanracen
Ik juist andersom, maar dat mocht niet van de badmeester.quote:Op maandag 30 mei 2005 15:02 schreef MrTorture het volgende:
Van de hoge op de lage gesprongendeed veeeeel pijn
vraag me af hoe je t voor mekaar krijgt t zwembad dan te missen, das meestal een metertje of 25 bij 15quote:Op maandag 30 mei 2005 15:26 schreef Repeat het volgende:
ik was een keer in het (buiten)zwembad toen een of andere gast een toffe sprong van de hoge duikplank wilde maken. Dat bleek niet zo'n toffe sprong te zijn toen hij vol op de kant sprong
En dan is zon hoge duikplank erg hoogZo hoog dat ie bleef liggen en er later een ambulance kwam aanracen
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:49 schreef Rnej het volgende:
[..]
vraag me af hoe je t voor mekaar krijgt t zwembad dan te missen, das meestal een metertje of 25 bij 15
Ben je dat nu wel dan?quote:Op maandag 30 mei 2005 16:07 schreef Scootmobiel het volgende:
Maar goed dat ik geen jongetje was, anders was ze waarschijnlijk nóg kwader geworden...
![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 16:15 schreef Yildiz het volgende:
Een drol deponeren in het zwembad tijdens het zwemmen.
Ik was klein, en moest eerst mijn baantjes afmaken van de badmeester
Maar ik moest toch echt schijten
Flop...
duuuuuuudddeeequote:Op maandag 30 mei 2005 16:15 schreef Yildiz het volgende:
Een drol deponeren in het zwembad tijdens het zwemmen.
Ik was klein, en moest eerst mijn baantjes afmaken van de badmeester
Maar ik moest toch echt schijten
Flop...
Ehhhhh zeg nogges?quote:Op maandag 30 mei 2005 16:16 schreef richie29 het volgende:
ook leuk:
Met een stuk of 10 maten op 2-3 meter van elkaar af gaan liggen in de waterglijbaan. Iedereen zet zich over dwars vast in de glijbaan en dan maar water verzamelen....
Dit doe je net zolang totdat iedereen zoveel water heeft dat dit water weer over je heen stroomt (de glijbaan van dit vele gewicht al begint te wiebelen) en de bovenste in de glijbaan als eerste los laat en iedereeen meeneemt.
Gevolg: alle 10 ga je met een donderende rotvaart naar beneden, je kunt gewoon zwemmen in de glijbaan omdat er zoveel water naar beneden raast, en dit is leuk tot het punt dat je je realiseert dat je met z'n 10-en nog steeds erg dicht op elkaar zit en dus goed met de koppen tegen elkaar aansmakt wanneer je in dat eind-bad terrecht komt (die trouwens volledig overstroomt)
Ik wou dat ik weer 7 jaar wasquote:Op maandag 30 mei 2005 16:07 schreef Scootmobiel het volgende:
Ik hield als kind ook altijd m'n ogen dicht bij het onderwater zwemmen... Met als gevolg dat ik een keer bij het weer boven komen vol met m'n gezicht tegen de nogal vooruitstrevende EE-cups van een of andere hele dikke tante aan zwom.![]()
Ik zat er bijna met m'n neus tussen.
Maar goed dat ik geen jongetje was, anders was ze waarschijnlijk nóg kwader geworden...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |