quote:En dan
Op zondag 14 oktober 2001 20:15 schreef mrcool het volgende:
Klaus Beyer is de Duitser die ooit het nummer "Die Glatze" heeft gemaakt. Die shit is echt te gek voor woorden. Mzzl, mrcool.
Het nummer Die Glatze is schitterend tijdens een p-trip. Waarom worden er eigenlijk niet meer van dit soort nummers uitgebracht?
Zorg dat je ze in handen krijgt, deze geweldige tracks! Echte collectors items.
ik wil zuipen BA 'ARDI
- Gestern
- Hauptmann Pfeffers Einsamer
- Wenn Ich 70 Bin
En ze zijn wederom te asociaal voor woorden!
quote:Euh, ik heb me laten vertellen dat het nummer Wenn Ich 70 Bin een eerbetoon is aan Osama bin Laden.
Op donderdag 04 april 2002 12:25 schreef JesusThePimp het volgende:
Er zijn wederom 3 nieuwe nummers van Klaus Beyer op Audiogalactici gesignaleerd met de wel luidende titels:- Gestern
- Hauptmann Pfeffers Einsamer
- Wenn Ich 70 BinEn ze zijn wederom te asociaal voor woorden!
quote:Ik weet het niet. Ik heb het nummer wel al in mijn bezit, maar heb het nog niet aangedurfd om naar de lyrics te luisteren. Dat schijnt toch gevaarlijk te zijn bij de nummers van Klaus. Voor je het weet ben je verslaafd aan een nummer door die teksten!
Op donderdag 04 april 2002 15:36 schreef mrcool het volgende:[..]
Euh, ik heb me laten vertellen dat het nummer Wenn Ich 70 Bin een eerbetoon is aan Osama bin Laden.
Het pakt je en het laat je nooit meer los
ich wolte gern mitteilen das ich verscheidene chansons mit hilfe von die BEATLES hab produciert. Vele menschen weisen dass nicht weil meine chansons ein ganz neue strome ist in der muzik welt, meistens die Padotrippers sind der ware kern von meine folgelingen. Seid forbereit for mehr chansons die ich moglich soll machen mit mein hypermodern studio im Berlin.
Ich wollte gern betanken: GSUS THE PIMP, DIE BEATLES, ROLAND und meiner eltern fur meine wunderbare vocalische talente.
quote:Whoehahahaha, welkom op fok!forum smeerkaas!!!
Op zondag 08 september 2002 16:03 schreef klaus_beyer het volgende:
ENDLICH! MEINE ROEM IST ERKANT!ich wolte gern mitteilen das ich verscheidene chansons mit hilfe von die BEATLES hab produciert. Vele menschen weisen dass nicht weil meine chansons ein ganz neue strome ist in der muzik welt, meistens die Padotrippers sind der ware kern von meine folgelingen. Seid forbereit for mehr chansons die ich moglich soll machen mit mein hypermodern studio im Berlin.
Ich wollte gern betanken: GSUS THE PIMP, DIE BEATLES, ROLAND und meiner eltern fur meine wunderbare vocalische talente.
quote:Ik ben een ware fan van uw muziek en uw aanwezigheid op Fokforum verheugt mij!
Op zondag 08 september 2002 16:03 schreef klaus_beyer het volgende:
ENDLICH! MEINE ROEM IST ERKANT!ich wolte gern mitteilen das ich verscheidene chansons mit hilfe von die BEATLES hab produciert. Vele menschen weisen dass nicht weil meine chansons ein ganz neue strome ist in der muzik welt, meistens die Padotrippers sind der ware kern von meine folgelingen. Seid forbereit for mehr chansons die ich moglich soll machen mit mein hypermodern studio im Berlin.
quote:Volgens mij heeft Klaus Beyer geen familie. Ik geloof dat hij ook niet op "natuurlijke" wijze geboren is. Zijn verwekking is een vrij mysterieus gebeuren geweest. Misschien dat hij er zelf in dit topic nog ooit wat meer over wil vertellen.
Op zondag 08 september 2002 23:59 schreef Ener-G het volgende:
ik ken wel Adam Beyer, maar zou het familie zijn?
quote:Hij is er net en heeft nu al een 48-uurs-ban gekregen!
Op maandag 09 september 2002 21:56 schreef JesusThePimp het volgende:[..]
Misschien dat hij er zelf in dit topic nog ooit wat meer over wil vertellen.
quote:Junkerige vandalist!
Op zaterdag 14 september 2002 15:19 schreef Vandalist het volgende:
HAHAHAHA DIE KLAUS TOCH RELLEN OVER JODEN
Klaus Beyer is meer dan goede muziek alleen, het is een way of living. Het is een geloofsovertuiging. Het is een put waar veel krachten uitgehaald kunnen worden..
Klaus Beyer, Dank u wel hiervoor en tot vanavond
quote:Wenn Shaggy nicht auf dem Welt wäre, gab es kein Welt. Das ist doch klar!
Op maandag 16 september 2002 13:04 schreef klaus_beyer het volgende:
kein tank, mein hubschen hund, wie soll die welt aussehn ohne shaggy?terrible!
Wat te denken van Gildo Horn (check de topic over Gildo op FOK!)? Dan zou er ook geen leven meer zijn.
Ik moet er niet aan denken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |