Shakira is best leuk, maar in die clip doet ze gewoon engquote:
Alsof ze geen darmen heeft ofzo... heel vreemd. Bleh, die maag gaat in die clip wel 4 keer "over-de-kop"quote:Op maandag 30 mei 2005 15:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Shakira is best leuk, maar in die clip doet ze gewoon eng
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:21 schreef Dizer het volgende:
alleen is mijn pauze voorbij...
Utrecht was het he??? ik heb er laatst nog één van Alphen gedelete....quote:
Het structuur van mijn afstudeerverslag is goedgekeurd.. nu nog de inhoud die ik inlever over een maandquote:Op maandag 30 mei 2005 15:23 schreef Tania18 het volgende:
Oh, nou gelukkig ben ik niet de enige
Nu ben ik weer aan het wachten op commentaar van scriptiebegeleidster, en dat zal wel weer zo vaag zijn dat ik nog meer in paniek raak![]()
Maar ja, het komt vast ooit wel goed
quote:
Dat heb ik morgenochtend... heb eigenlijk geen idee hoever ik ben en wat ik nog moet doen. De hele lijn is wegquote:Op maandag 30 mei 2005 15:23 schreef Tania18 het volgende:
Oh, nou gelukkig ben ik niet de enige
Nu ben ik weer aan het wachten op commentaar van scriptiebegeleidster, en dat zal wel weer zo vaag zijn dat ik nog meer in paniek raak![]()
Maar ja, het komt vast ooit wel goed
Ja, Utrecht. Ik ben benieuwdquote:Op maandag 30 mei 2005 15:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
Utrecht was het he??? ik heb er laatst nog één van Alphen gedelete....
* Babette checkt prullenbak...
quote:
Ik zal morgen ff overleggen of ik nog van onderwerp mag switchenquote:Op maandag 30 mei 2005 15:25 schreef babette21 het volgende:
heb geld nodig dus gooi 'm nog maar 's in de groep: iemand scriptie kopen?!
Ik zou het niet doenquote:Op maandag 30 mei 2005 15:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik wil wel weer ooit studeren. Maar ik weet nog niet wat
Als het goed is heb ik volgende maand een goedgekeurde scriptie. Kopen?quote:Op maandag 30 mei 2005 15:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
beetje jammer dat ik m'n prullenbak net heb geleegd, terwijl ik zeker weet dat er laatst één van de Toegang bijzat... heb er nog wel één voor jeugdreclassering, ook van Jeugdzorg. Vind je dat wat??quote:
Door wie?quote:Op maandag 30 mei 2005 15:28 schreef MissBliss het volgende:
Hoi
Gut, ik kan ook geen 2 dagen weg zijn zonder dat mn liefdesleven érgens op fok wordt besproken he?
Deja vu enzo
ROCquote:Op maandag 30 mei 2005 15:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik blij dat ik volgend jaar pas ROC student ben
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:28 schreef MissBliss het volgende:
Hoi
Gut, ik kan ook geen 2 dagen weg zijn zonder dat mn liefdesleven érgens op fok wordt besproken he?
Deja vu enzo
Ik heb twee jaar niet gestudeert. Het wordt nou wel weer eens tijdquote:Op maandag 30 mei 2005 15:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
Licht eraan wat het precies voor functie is. Maar klinkt wel interessantquote:Op maandag 30 mei 2005 15:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
beetje jammer dat ik m'n prullenbak net heb geleegd, terwijl ik zeker weet dat er laatst één van de Toegang bijzat... heb er nog wel één voor jeugdreclassering, ook van Jeugdzorg. Vind je dat wat??
Naja, Tranceptor had er al een handje van en een paar niet nader te noemen ShowChatters ook blijktquote:
Nee, dat probleem heb ik ookquote:Op maandag 30 mei 2005 15:30 schreef Skaai het volgende:
en dan iets wat ik écht leuk vind.
Maar ik weet niet wat ik écht leuk vind.
Ik kwam hier en las 'Tranceptor geband', dus ik vragen wat er gebeurd was. Toen kreeg ik het toch allemaal even te horenquote:Op maandag 30 mei 2005 15:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, Tranceptor had er al een handje van en een paar niet nader te noemen ShowChatters ook blijkt
@mark_03: vorige topic
Laat ik 't maar niet gaan lezenquote:Op maandag 30 mei 2005 15:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, Tranceptor had er al een handje van en een paar niet nader te noemen ShowChatters ook blijkt
@mark_03: vorige topic
Ik las het ja. Mja, maakt ook niet echt uit, tis alleen kut dat ik zelf nooit online ben op die momenten, dan kan ik meepraten enzoquote:Op maandag 30 mei 2005 15:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik kwam hier en las 'Tranceptor geband', dus ik vragen wat er gebeurd was. Toen kreeg ik het toch allemaal even te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |