quote:Op maandag 30 mei 2005 11:43 schreef BVO het volgende:
Het nummer is, de clip is
en Shakira is
.
Dus.
Ja maar dat zegt niks jij kent S&G niet \ zingt mee met Frans Bauer en vind Hind een mooie vrouwquote:Op maandag 30 mei 2005 11:43 schreef BVO het volgende:
Het nummer is, de clip is
en Shakira is
.
Dus.
quote:Op maandag 30 mei 2005 11:47 schreef timbob het volgende:
[..]
als BVO een mening over muziek heeft kan je daar met een gerust hart blind op vertrouwen
Je moet d'r niet te dicht bij'het vuur houden met al dat oliequote:Op maandag 30 mei 2005 11:35 schreef Svensational het volgende:
Wat vind ik die clip van Shakira trouwens ontzettend niet geil. Ik word er zelfs een beetje bang van hoe ze daar met die tieten staat te schudden
Heb liedje word wel beter na een paar keer beluisterenquote:Op maandag 30 mei 2005 12:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je moet d'r niet te dicht bij'het vuur houden met al dat olie
Ik heb morgen drie tentamensquote:Op maandag 30 mei 2005 12:50 schreef mark_03 het volgende:
Morgen examen Financiering MKB
Nu al die borgstellingskredieten enzo nog in m'n hoofd stampenHelemaal wicked
En dan straks een hele reeks oude examens maken, en dat moet genoeg zijnhoop ik
Nummer is wel aardig... maar Objection (tango) blijft m'n favo Shakira nummerquote:Op maandag 30 mei 2005 12:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Heb liedje word wel beter na een paar keer beluisteren.
En je kan gewoon het beeld uitzetten.
Tsja, heb ik ook altijd, begin altijd te laat.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb morgen drie tentamens.
Moet nog beginnen.... maarja ben dan ook pas net thuis.
Oh, S&G ... snap ineens wat 't betekendquote:
Dat duurt ook maar 5 minutenquote:
Naja, vind dat B&B maar een rukprogramma... duurt zo enorm lang, trage shitquote:
Sylvana is aan de ene kant wel een mooie vrouw maar soms vind ik der doodeng.quote:Op maandag 30 mei 2005 13:02 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Naja, vind dat B&B maar een rukprogramma... duurt zo enorm lang, trage shit
En Sylvana, ben ik niet zo kapot vanHelemaal niet eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |