Dat klopt... Hind is ook leukquote:Op maandag 30 mei 2005 19:48 schreef BVO het volgende:
Ja, maar zij kan op haar beurt weer niet tippen aan:
[afbeelding]
Wytske.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wil je Wytske niet vergelijken met Hnd
Uhuhuh.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:51 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat klopt... Hind is ook leuk
Ook meer mijn type (donker haar, krullen, getint huidje)
Ze heeft niet iets wat d'r apart maakt idd. Wel lekker spontaan, grappig enzo. En toch heeft ze wel watquote:Op maandag 30 mei 2005 19:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Wytske..
Ze komt zo dom over. Zo niks. Nee, ik vind het een 13-in-een-dozijn kind.
Belspel hoeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Ik weet niet, ik zap altijd direct door bij zo'n belspelprogramma.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:53 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ze heeft niet iets wat d'r apart maakt idd. Wel lekker spontaan, grappig enzo. En toch heeft ze wel wat![]()
Nou nouquote:Op maandag 30 mei 2005 19:53 schreef Dada het volgende:
[..]
Belspel hoeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op maandag 30 mei 2005 19:53 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik ook, behalve bij haar ... dan blijf ik altijd ff plakken (tot het programma is afgelopen). Laatst deed ze een zeemeermin na ... en ging ze zingen enzoquote:Op maandag 30 mei 2005 19:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik zap altijd direct door bij zo'n belspelprogramma..
quote:Op maandag 30 mei 2005 19:55 schreef MissBliss het volgende:
Waarom zie je hier altijd dezelfde plaatjes van een paar vrouwen?
He bah.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:56 schreef mark_03 het volgende:
dan blijf ik altijd ff plakken
Omdat jij me nooit meer nieuwe privé-foto's mailt!quote:Op maandag 30 mei 2005 19:55 schreef MissBliss het volgende:
U riep?quote:Op maandag 30 mei 2005 19:53 schreef Dada het volgende:
[..]
Omdat het steeds dezelfde mannen zijn die hier posten, en die zijn nogal trouwquote:Op maandag 30 mei 2005 19:55 schreef MissBliss het volgende:
Idd, trouwe mannen hier op ShowChatquote:Op maandag 30 mei 2005 20:03 schreef Dada het volgende:
[..]
Omdat het steeds dezelfde mannen zijn die hier posten, en die zijn nogal trouwtrouwens waar blijft die Muse zanger?
quote:
Ik heb geen cameraquote:Op maandag 30 mei 2005 20:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat jij me nooit meer nieuwe privé-foto's mailt!
Ik zal eens origineel doen:quote:Op maandag 30 mei 2005 20:03 schreef Dada het volgende:
[..]
Omdat het steeds dezelfde mannen zijn die hier posten, en die zijn nogal trouwtrouwens waar blijft die Muse zanger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |