Dat registreer ik nietquote:Op maandag 30 mei 2005 17:59 schreef Bupatih het volgende:
Registreer het maar als een teken van mijn gebrek aan kennis over het vak economie
Is ze ook nietquote:Op maandag 30 mei 2005 18:04 schreef Dada het volgende:
[..]
Hoeveel Fok!kers waren daarbij aanwezig? En trouwens:, ik wist niet dat jij een General Chat forum poster was!
Er waren 9 fokkers (bijna allemaal modsquote:Op maandag 30 mei 2005 18:04 schreef Dada het volgende:
[..]
Hoeveel Fok!kers waren daarbij aanwezig? En trouwens:, ik wist niet dat jij een General Chat forum poster was!
[..]
Goed, heb alleen momenteel even een gekneusde borstkas, maar ach dat is een kleinigheidje, verder gaat alles prima
Zoohoo een beetje rondhangen met de adel van Fok!quote:Op maandag 30 mei 2005 18:08 schreef MissBliss het volgende:
Er waren 9 fokkers (bijna allemaal mods![]()
) en ik post idd zelden in GC
Gekneusde borstkas?Hoe komt dat?
Kill Billquote:
Mooi nummer...quote:Op maandag 30 mei 2005 18:50 schreef PeRi het volgende:
Annabel! Het wordt niets zonder jou! Annabel!
Uhm ja, dat was dus al besproken in het vorige topicquote:Op maandag 30 mei 2005 18:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Zoohoo een beetje rondhangen met de adel van Fok!Zelden posten in GC en toch naar de meeting....daar zit iets achter
![]()
Die gekneusde borstkas komt van het sporten, zit er nu al een week mee en ben vandaag maar even naar de huisarts geweest. Effe rusten nu maar
Een vechtsportquote:Op maandag 30 mei 2005 19:18 schreef MissBliss het volgende:
Wat voor sport doe je dan als je je borstkas kneust?
Ahaquote:
Wil je Wytske niet vergelijken met Hquote:Op maandag 30 mei 2005 19:48 schreef BVO het volgende:
Ja, maar zij kan op haar beurt weer niet tippen aan:
[afbeelding]
Dat is echt een helequote:Op maandag 30 mei 2005 19:48 schreef BVO het volgende:
Ja, maar zij kan op haar beurt weer niet tippen aan:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |