Aan het werk jijquote:Op maandag 30 mei 2005 16:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ook.
Evelien?!? Ben je nou nog steeds niet aan het leren?!?
Grr...
Whahah, ik heb ook de hele middag al niks gedaan... morgen examenquote:Op maandag 30 mei 2005 16:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ook.
Evelien?!? Ben je nou nog steeds niet aan het leren?!?
Grr...
Inderdaad, en zitten zij hier even gewoon leuk nieuwe icons maken...quote:Op maandag 30 mei 2005 16:47 schreef babette21 het volgende:
en wij ons ondertussen een beetje uit de naad werken
Vanwaar die denigrerende "quote:Op maandag 30 mei 2005 17:09 schreef BVO het volgende:
Ah, en Bupa... ging. economie
. niet goed?
.
Ik ga het zo ook 'ns ff maken..
Misschien valt het mee.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vanwaar die denigrerende ""
Nee, het ging niet echt lekker nee
Nou zeg, wat een taalquote:Op maandag 30 mei 2005 17:08 schreef Bupatih het volgende:
GODGLOEIENDE KUTJEBEF!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 17:09 schreef BVO het volgende:
Eindelijk klaar met m'n schoolwerk.
Ah, over Orgi... ONM # 137 - Het Nikkie Plessen Adoratie Topic
Dat is Orginial zijn mail.. Oftewel: Orginial = Perrow.
.
Bestaat zij ook nog?quote:Op maandag 30 mei 2005 17:05 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ik mag dat.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou zeg, wat een taal
Zou ik noooooit zeggen enzo
Oke.quote:
Hoe is het? Nog wezen mini meeten met Christine afgelopen weekend?quote:
Ik registreer het wel weer even als een teken van het feit dat jij geen humor hebt.quote:
Nope, ik was wel bij een meet (van GC) maar Christine was er nietquote:Op maandag 30 mei 2005 17:55 schreef Dada het volgende:
[..]
Hoe is het? Nog wezen mini meeten met Christine afgelopen weekend?
Registreer het maar als een teken van mijn gebrek aan kennis over het vak economiequote:Op maandag 30 mei 2005 17:56 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik registreer het wel weer even als een teken van het feit dat jij geen humor hebt.
Hoeveel Fok!kers waren daarbij aanwezig? En trouwens:quote:Op maandag 30 mei 2005 17:57 schreef MissBliss het volgende:
Nope, ik was wel bij een meet (van GC) maar Christine was er niet
Was verder wel leuk hoor
Goed, heb alleen momenteel even een gekneusde borstkas, maar ach dat is een kleinigheidje, verder gaat alles primaquote:Hoe is het met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |