Gijssssssssssssssssssquote:
Ja gaat lekker joh verder.. zwaar weekendje gehad in Groningen, viel paar keer bijna in slaap op de terugweg zelfs. Echt wegtrekkers weet je wel.quote:
Was je weer bij Gijsje79? Lekker hele nacht doorgegamed? Nu kan het nog! Binnenkort is het de hele nacht luiers verwisselen, troosten en voederen.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:35 schreef Bastard het volgende:
Ja gaat lekker joh verder.. zwaar weekendje gehad in Groningen, viel paar keer bijna in slaap op de terugweg zelfs. Echt wegtrekkers weet je wel.
Goed geslapen weer. uurtje of 11 lang zelfs![]()
Saai, helft van de collega's is vrij dus ik kan nauwelijks dingen afstemmen. Ik moet een presentatie maken, inhoud heb ik al dus ik denk dat ik de hele dag een beetje ga powerpointen. Ik wil ook op vakantie!quote:Hoest daar nou?
We hebben wel ff geprobeerd om te gamen, maar dat werd helemaal niks met zoveel drank opquote:Op maandag 30 mei 2005 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Was je weer bij Gijsje79? Lekker hele nacht doorgegamed? Nu kan het nog! Binnenkort is het de hele nacht luiers verwisselen, troosten en voederen.
[..]
Saai, helft van de collega's is vrij dus ik kan nauwelijks dingen afstemmen. Ik moet een presentatie maken, inhoud heb ik al dus ik denk dat ik de hele dag een beetje ga powerpointen. Ik wil ook op vakantie!
Nee, Forza met een slok op zal wel niet lukken!quote:Op maandag 30 mei 2005 09:40 schreef Bastard het volgende:
We hebben wel ff geprobeerd om te gamen, maar dat werd helemaal niks met zoveel drank op
Eigenlijk heel veel buiten gezeten.
Goedemorgen iedereenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:54 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben trouwens begonnen met een toffe game: Manhunt. Niks voor jou? Erg leuk om te spelen.
Nee ik zet me voor 100% in op Forza en niets anders.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, Forza met een slok op zal wel niet lukken!Was inderdaad heerlijk weer afgelopen weekend. Ik ben zelf zaterdag naar mijn schoonouders in Den Haag geweest. Daar lekker in de tuin gezeten. Lekker zonnetje en een koele zeewind. Ideaal.
Ik ben trouwens begonnen met een toffe game: Manhunt. Niks voor jou? Erg leuk om te spelen.
Nou, ik heb hem toentertijd niet gekocht juist vanwege die ophef over het geweld in de game. Ik vind games die alleen willen scoren met geweld erg goedkoop. Maar in Manhunt is het geweld echt functioneel en past prima bij de donkere sfeer van het spel. Erg leuk om te spelen, beetje sluipen, echt jagen op tegenstanders. Die spanning bij het doden van een vijand. Dood ik hem nu of wacht ik net nog 3 seconde langer om die spectaculaire executie uit te voeren, waarbij het risico dat hij me ziet toeneemt?quote:Op maandag 30 mei 2005 10:00 schreef GinaG het volgende:
Manhunt staat nog gesealed in de kast, eigenlijk alleen gekocht om de controversie destijds![]()
wat dacht je van het pakket waar ALLES op gebeurd dat eruit ligt? AFspraken, documenten, uren, HRM, allesquote:
Nee zie m ook niet veel.. ook geen gestalk op MSN meer.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:17 schreef Strolie75 het volgende:
Ik mis Struik.Zelfs zijn huilie-post wanneer hij om 5:00 uur ’s ochtends naar zijn werk moet.
Komt hij nog wel eens online met Forza? Of ook niet?
Ik zei al, leek wel alsof je op vakantie bent ofzo.. en nu terug in Nederland bent. Dat gevoel een beetje met die weersomslagquote:Op maandag 30 mei 2005 11:17 schreef Dope_Nexium het volgende:
Is errug rustig hier nu.. Hebben ze niet eens internet op vakantie.. tss..
En t is weer echt zo'n maandag, regen, werken, pffff.. Nouja, het moet maar weer he..
De kanariequote:Op maandag 30 mei 2005 10:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee ik zet me voor 100% in op Forza en niets anders.
Daarna wil ik GTA SA halen, lijkt me geweldig om weer door een spel te lopen en zo vrij zijn als een vogeltje
Wij hebben zaterdag de hele dag in de stad Groningen op een terras gezeten (De kanarie) en bier kost niks daar.. beugeltjes per stuk 2.50
Ik heb spontaan een najaarsdepressiequote:Op maandag 30 mei 2005 11:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zei al, leek wel alsof je op vakantie bent ofzo.. en nu terug in Nederland bent. Dat gevoel een beetje met die weersomslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |