quote:Op maandag 30 mei 2005 00:33 schreef FuifDuif het volgende:
Wat is nu eigenlijk buitenspel? Ik durf het andere mensen in mijn omgeving niet te vragen, omdat ze me dan misschien wel uit gaan lachen.
1 2 3 4 5 6 7 | A | | B | A | A (keeper) | | A |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Bal wordt de diepte in gespeeld A | B | | A | A (keeper) | | A |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | bal is onderweg naar B A | (B)>>|>>>B | A | A (keeper) | | A |
Ik stond regelmatig aan de zijlijn bij mijn jeugdclubje, stoer met de vlag in de hand. Maar juist dán is het wel handig te weten wat buitenspel inhoudt. Overigens had die taak uiteraard alles te maken met mijn buitengewone kwaliteiten als assistent-scheidsrechter die op een hoger peil stonden (ja, nó hoger) dan mijn voetballende capaciteiten.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:38 schreef FuifDuif het volgende:
Eikels. Zeker altijd aan de zijlijn moeten staan toen jullie nog lid waren van jullie jeugdclubje?
Ja, en dat wanneer de bal door een tegenstander naar B wordt gespeeld, het geen buitenspel is want hij krijgt de bal van het andere team. En dat wanneer de bal van de paal af ketst na een schot uit de 2e lijn, dat degene die dan alleen voor de keeper staat de bal niet het doel in mag tikken want hij staat buitenspel sinds het moment dat er wordt geschotenquote:Op maandag 30 mei 2005 01:09 schreef HAL9000S het volgende:
Vergeet niet dat als er 2 spelers van de aanvallende partij alleen op de keeper aflopen mag de speler met bal hem nog afspelen naar zijn medespeler mits hij/zij zich op dat moment achter de speler met bal bevindt.
Gohquote:Op maandag 30 mei 2005 01:20 schreef Thieske het volgende:
[..]
Das logisch want dan zijn je medespelers altijd achter de bal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |