Zijn het trouwens dezelfden, is het een vergelijkbare variant voor een kip, of is het in het geheel net iets anders? Dat is denk ik ook een belangrijke vraag.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:30 schreef steve2003 het volgende:
laatst hoorde ik he, dat kippen groeihormonen krijgen, dezelfde hormonen die mannen krijgen die vrouw willen worden, waar je borsten dus van gaan groeien enzo....
Krijgen ook mannen daar tieten dan?quote:Op maandag 30 mei 2005 12:48 schreef Posdnous het volgende:
Jezus, ik dacht dat dit inmiddels wel algemeen bekend was.
Bekend fenomeen is dat vooral in Zuid-Amerika waar vooral arme mensen alleen maar kip eten en meisjes op jonge leeftijd al veel meer borstontwikkeling hebben door de hormonen.
Onzin. Er zijn hormonen die gewoon oraal ingenomen kunnen worden zoals bijv. de anticonceptiepil.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:16 schreef DjMark het volgende:
Niet voor niets moeten hormonen geinjecteerd worden.
linkquote:What is wrong is the way we permit our livestock breeders and veterinarians to inoculate the herd with hormones so that the muscle meat will be soft and tender and the body weight heavier. Because the hormones are passed on to us, the consumer, we often find ourselves gaining weight. There was a phenomenon happening in South America, at one time; young girls, from the age of three years and up were beginning to develop breasts. This was traced to the consumption of chickens that were raised on feed that was enriched with hormones. When the children stopped eating the hormone-fed chickens, the breast growth subsided.
Klopt, maar we hebben het nu over groeihormonen. En die komen de maag niet goed voorbij.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Onzin. Er zijn hormonen die gewoon oraal ingenomen kunnen worden zoals bijv. de anticonceptiepil.
Wat voor hormonen worden er dan gebruikt als groeihormonen?quote:Op maandag 30 mei 2005 17:09 schreef DjMark het volgende:
[..]
Klopt, maar we hebben het nu over groeihormonen. En die komen de maag niet goed voorbij.
Lekker gezond, bijna een halve kilo vlees per dag...quote:Op maandag 30 mei 2005 14:16 schreef DjMark het volgende:
ik eet gemiddeld per dag 400gram kip.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |