quote:JoeyTnzin, vriendin impiceert dat je van degene houdt... En houden van staat los van vreemdgaan
Logisch dat het een typische uitspraak van m mij is want ik sta er ook achter. Mijn vreemdgaan deed niets af aan het gevoel dat ik voor mn meisje heb...quote:Myriam: Dat is weer een typische uitspraak van jou.....
Sorry hoor, maar als mijn vriend vreeemdgaat en dan zegt "ik doe dit omdat ik van je hou," of iets in de geest van "ik hou nog steed van je" Dan stap ik op hoor!!quote:Op zondag 29 mei 2005 16:11 schreef JoeyT het volgende:
Logisch dat het een typische uitspraak van m mij is want ik sta er ook achter. Mijn vreemdgaan deed niets af aan het gevoel dat ik voor mn meisje heb...
Ik ging vreemd uit zelfbescherming... Klinkt suf maar t zit zo -->quote:Op zondag 29 mei 2005 16:10 schreef Myriam7 het volgende:
Ook die laatste reactie kunnen velen van ons niet volgen "je ging / gaat vreemd omdat je van haar houdt?"
Hele rare gedachtengang..![]()
Ik heb wel in een dergelijke situatie gezeten.quote:quote:Op zondag 29 mei 2005 16:00 schreef WeirdMicky het volgende:
Ja daar kan je denk ik geen uitspraak over doen als je het nooit hebt meegemaakt...
Ik houd heel veel van mn meisje en toch ging ik vreemd...
Sterker nog---> Indirect ging ik vreemd omdat ik zoveel van haar hi eld
Ik kan me het topic nog levendig voor de geest halen.. en mijn reactie daarop weet je vast nog wel..quote:Op zondag 29 mei 2005 16:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ging vreemd uit zelfbescherming... Klinkt suf maar t zit zo -->
Ik was bang voor mijn gevoelens en die probeerde ik dmv van vreemdgaan een beetje in te dammen... Helaas was dit geen oplossing...
Ik hou nog steeds van dr... Ik mis dr ontzettend.. Kstond vandaag te janken op mn werk (ja zooo stoer is JoeyT nouquote:Op zondag 29 mei 2005 16:13 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als mijn vriend vreeemdgaat en dan zegt "ik doe dit omdat ik van je hou," of iets in de geest van "ik hou nog steed van je" Dan stap ik op hoor!!
Zo is het maar net!!quote:Op zondag 29 mei 2005 16:13 schreef Wolkje het volgende:
Verliefd worden op iemand anders heb je niet in de hand, of je wel of niet vreemdgaat heb je wel zelf in de hand.
Ok ik ken je nu al wat langer..ik heb toch een hééél klein beetje met je te doen...quote:Op zondag 29 mei 2005 16:14 schreef JoeyT het volgende:
Ik hou nog steeds van dr... Ik mis dr ontzettend.. Kstond vandaag te janken op mn werk (ja zooo stoer is JoeyT nou)...
En t is dus uit ja...
Helemaal gelijk heb je!!! De drempel van vreemdgaan is erg hoog, maar als je er eenmaal overheen bent gestapt is het wel makkelijker... Net als drank, drugs etc... Ik probeer het niet goed te praten, ik mis haar echt heel erg en vind t ook erg dom...quote:Op zondag 29 mei 2005 16:13 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ik heb wel in een dergelijke situatie gezeten.
Ik ben verliefd geworden op iemand anders, 2 jaar geleden.
Diegene vond mij ook heel erg leuk. Een paar keer samen afgesproken, naar de film geweest.
Mijn lief zat toen in Australie.
Ik ben nooit vreemdgegaan, simpelweg omdat ik dat niet kon, ik hield te veel van mijn lief om vreemd te gaan.
Verliefd worden op iemand anders heb je niet in de hand, of je wel of niet vreemdgaat heb je wel zelf in de hand.
Rare keuze van smileys heb je Joey...quote:Op zondag 29 mei 2005 16:20 schreef JoeyT het volgende:
Nu is t over, en blijft er alleen nog maar leegte over![]()
Ja ik kan ook dezequote:
Het is ook niet zo onlogisch... Mensen in mijn omgeving begrijpen t zo goed als helemaal. Ze snappen alleen niet dat ik t uit heb gemaakt. Ik zelf ook niet trouwens... Maja wie weet wat de toekomst me nog brengt...quote:Op zondag 29 mei 2005 21:23 schreef WeirdMicky het volgende:
Gekke is Joey...ik snap wel wat je bedoelt nu. Duurde eventjes, keur het ook niet goed...maar ik snap je wel. Hopelijk kun je nu - je kent de oorzaak en het probleem - zorgen dat het niet meer gebeurt.
Mensen zijn echt rare wezensquote:Op zondag 29 mei 2005 16:20 schreef JoeyT het volgende:
Helemaal gelijk heb je!!! De drempel van vreemdgaan is erg hoog, maar als je er eenmaal overheen bent gestapt is het wel makkelijker... Net als drank, drugs etc... Ik probeer het niet goed te praten, ik mis haar echt heel erg en vind t ook erg dom...
Ik heb in een impulsieve bui onze relatie beeindigd, ik heb haar verteld dat ik vreemd ben gegaan en we hebben op een hele vertederende manier afscheid van elkaar genomen. Nadat het uit was hebben we voor het eerst tegen mekaar gezegd dat we van elkaar houden![]()
Nu is t over, en blijft er alleen nog maar leegte over![]()
Dat zeg ik, vreemde wezens maar die mannenquote:Op zondag 29 mei 2005 22:18 schreef fffan het volgende:
hmm..vreemdgaan uit zelfbeschermen! haha..kom je bij je vriendin..schat, ik ben vreemdgegaan, maar het was uit zelfbescherming hoor!![]()
Ten eerste heb ik t heel wat mooier gebracht...quote:Op zondag 29 mei 2005 22:18 schreef fffan het volgende:
hmm..vreemdgaan uit zelfbeschermen! haha..kom je bij je vriendin..schat, ik ben vreemdgegaan, maar het was uit zelfbescherming hoor!![]()
Vergelijk me aub niet met de standaard jongen... Ik wed niet op meerdere paarden, ik weet dat ik genoeg paarden op stal heb staan...quote:Op zondag 29 mei 2005 22:29 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Dat zeg ik, vreemde wezens maar die mannen![]()
Bang voor de leegte in zich ofzoen daarom wedden ze ook liever soms op meerdere paarden vermoed ik, las ik in een vorige topic
.
![]()
maargoed, moet ieder voor zich weten uiteraard.
Sorry, maar ik vergeleek de standaard jongen ook met jou.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:45 schreef JoeyT het volgende:
Vergelijk me aub niet met de standaard jongen...
Nee, dat zeggen ze allemaal.quote:Ik wed niet op meerdere paarden
Hopelijk springen ze over het poortje heenquote:ik weet dat ik genoeg paarden op stal heb staan...
Hm ja, dat heb ik zelf eerder tegen je gezegd, geloof ik. Lag voor de hand.quote:Ik was niet bang voor de leegte, ik was bang voor de overvloed aan gevoelens...
Nu is er juist leegte, maar ja ze zeggen altijd "what goes around..."
Tja, ja, what can I say.quote:Ben ook echt niet bang om alleen te zijn ofzo, het hele single gebeuren vond ik altijd erg leuk. Als ik een vriendinnetje wil hebben dan heb ik er 1. Maar vind maar eens iemand waar je echt om geeft, laat staan iemand waar je echt van houdt...
Kloptquote:Wat ik heb geleerd is dat ik niet het genieten moet laten overschaduwen door de angst die houden van met zich meebrengt... Jezelf beschermen tegen het breken van je hart kan niet. Je kan het beste je kwetsbaar opstellen en als t dan niet lukt heeft het niet aan jezelf gelegen. Nu heeft het aan mij gelegen. Als ik vorige week zondag mn bek dicht had gehouden dan had ik nu nog steeds met t mooiste en liefste meisje dat er is...
quote:Helaas...
Love hurts!quote:Dit is trws de eerste keer dat mn lichaam echt pijn doet door liefdesverdriet...
Murmelt iets over .. je weet wel misschienquote:Ik weet ook dat mensen me hier echt niet begrijpen, maar ik leef gewoon puur op gevoel. Ik doe alles heel impulsief. Waar een ander wekenlang over nadenkt, beslis ik in 5 minuten...
Potjes en dekseltjes misschien, I don't know?quote:Vaak is dat een aantrekkelijke eigenschap van mezelf. Zo besloot ik vandaag in 1 seconde een meisje op mn werk maar eens aan te spreken. UIteindelijk een half uur mee staan praten en ik weet zeker dat ik deze of volgende week met haar uit zal gaan. Zelf heeft ze hier echter nog geen id van. Vorige week had deze eigenschap zich tegen me gekeerd en betekende t het einde van mn relatie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |