quote:Op maandag 30 mei 2005 15:23 schreef numero_uno het volgende:
www.surminski.nl/zooi/kosegumaparkira.wmv
Dit verzin je niet
Ik heb even het geslacht gecheckt en volgens mij is het echt een meisje, zo praat ze ook en ze heeft een knotje in haar haar (of een hij, maar die moet dan wel heel verwijft zijnquote:Op maandag 30 mei 2005 14:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik had enkel een vermoeden dat het eerder Koreaans was dan Japans... (Het klonk niet Chinees en het klonk niet Japans)
Ik denk dat het een hij is vanwege het uniform en het kapsel. Het kapsel is niet echt een meisjeskapsel, zo met zo'n strak afgebonden staartje. Het uniform lijkt wat strakker dan het uniform van het meisjes op de voor- en achtergrond en heeft die kenmerkende witte rand boven de kraag...
Heb hem nog een keer goed bekeken. En ben tot de conclusie gekomen dat het volgens mij ook een meisje is, n.a.v. het postuur, dat de rest ook alle meisjes zijn (volgens mij al kan die ene in het witte shirt ook wel een jongen zijn), en dat staartje dat me nu pas opvalt.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:08 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
Ik heb even het geslacht gecheckt en volgens mij is het echt een meisje, zo praat ze ook en ze heeft een knotje in haar haar (of een hij, maar die moet dan wel heel verwijft zijn)In de omgeving ztiiten ook veel meisjes, misschien dat het een meisjesschool is. En volgens het stukje boven het filmpje speelde dit incident zich af in Japan...
Maar mij lijkt het inderdaad eerder chinees of wat dan ook als ik ze hoor praten.
Als het een meisje is, wat erg aannemelijk is, is het ontzettend laf van die leraar om haar te slaan, het is uberhaupt al laf om leerlingen zo hardhandig te straffen...quote:Op maandag 30 mei 2005 19:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Heb hem nog een keer goed bekeken. En ben tot de conclusie gekomen dat het volgens mij ook een meisje is, n.a.v. het postuur, dat de rest ook alle meisjes zijn (volgens mij al kan die ene in het witte shirt ook wel een jongen zijn), en dat staartje dat me nu pas opvalt.
Le Parkours - http://perso.wanadoo.fr/parkour/parkourenglish/quote:Op zondag 29 mei 2005 19:56 schreef DEAVELOFHEAVEN het volgende:
[..]
Zulke dingen waren ook te zien op een programma op discovery, iemand die hier de naam nog van weet?
Dat is de deuk in de grond die zijn hoofd daar heeft achtergelaten. Letterlijk met zijn kop een gat in de grond geslagen...quote:Op maandag 30 mei 2005 23:44 schreef fraQture het volgende:
[..]
Wat ligt daar nu op he t gras helemaal aan t einde?
Dat gat heeft die oranje kneus met zijn voet gemaakt.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:46 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat is de deuk in de grond die zijn hoofd daar heeft achtergelaten. Letterlijk met zijn kop een gat in de grond geslagen...
moet jij niet aan de wiskunde mannetjequote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:11 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat gat heeft die oranje kneus met zijn voet gemaakt.
jah ik zag t, je moet natuurlijk ook zoveel lerenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:15 schreef Youssef het volgende:
Ik niet, wiskunde volgend jaar weer.
Heb je trouwens nog toegevoegd, maar ben weinig online laatste tijd![]()
Omfg, nog beter dan een japanner.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:43 schreef PteV het volgende:
[..]
Le Parkours - http://perso.wanadoo.fr/parkour/parkourenglish/
Alstu
Wat dacht je van: en vooral beide handen gebruiken... vooral als je moet corrigeren....quote:Op maandag 30 mei 2005 21:13 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
Als het een meisje is, wat erg aannemelijk is, is het ontzettend laf van die leraar om haar te slaan, het is uberhaupt al laf om leerlingen zo hardhandig te straffen...
Check dit![]()
http://www.ugoto.com/videos/go/driverfallsasleepwhiledriving
... en vooral geen gordel aandoen hè![]()
Ook dat wijf op de grond 'pull the other chute'quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:07 schreef DaveMasteR het volgende:
Als dat maar goed gaat !!---http://www.uniquepeek.com/fusion_pages/index.php?page_id=113
Zo'n collega zou echt een keer een pan kokend frietvet in zijn kruis mogen verwachten.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:04 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Je zou hem toch met liefde op z'n snuit slaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |