Sinds de videocamera gemeengoed onder jongeren is geworden is het aantal gewonden en vroegtijdig invaliden exponentieel gestegen. [14.gif]quote:
quote:Op zondag 29 mei 2005 10:39 schreef Koenz0r het volgende:
Deze moet je kijkenDie is ook zwaar grappig
http://koen.wgc-design.de/golffsi.wmv
quote:Op zondag 29 mei 2005 10:39 schreef Koenz0r het volgende:
Deze moet je kijkenDie is ook zwaar grappig
http://koen.wgc-design.de/golffsi.wmv
Stelletje sukkels ook die aan het filmen zijn.quote:
Ze zijn van een dak afgevallen. Eentje recht op z'n kop.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:29 schreef Woutey het volgende:
wat is er met die gasten die op de grond liggen dan? Ik zie geen kapotte botten en zo?
het lijkt wel of de springende gast meer pijn heeftquote:Op zondag 29 mei 2005 12:34 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ze zijn van een dak afgevallen. Eentje recht op z'n kop.
Dan zou ik ook schreeuwen denk ik.
Volgens mij heeft hij de kop van die ander in z'n noten gekregenquote:Op zondag 29 mei 2005 12:38 schreef Woutey het volgende:
[..]
het lijkt wel of de springende gast meer pijn heeft
maar wat betreft de stunt gun ik ze die pijn van harte omdat dit alleen maar goed is voor de evolutie
oprotten met deze maloten.
Het zou me niks verbazen als die sukkel z'n rug gebroken heeft.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:29 schreef Woutey het volgende:
wat is er met die gasten die op de grond liggen dan? Ik zie geen kapotte botten en zo?
Kan best, dit is ook wel een ongelofelijk stomme actie, staat echt niet in verhouding tot met een winkelwagentje van een berg afrijden.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:51 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als die sukkel z'n rug gebroken heeft.
hehe dat zou wel chill zijnquote:Op zondag 29 mei 2005 12:45 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij de kop van die ander in z'n noten gekregen
hahah ik hoop dat ie voor de rest van zn leven zn rolstoel moet besturen met zn tongetje.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:51 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als die sukkel z'n rug gebroken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |