Ik vind de basejumper die op de rotsen valt leuker omdat zijn parachute een meter of 10 boven de grond kapot scheurt... Ook omdat je hem nog hoort kreunen en rare geluiden hoort maken.quote:Op zondag 29 mei 2005 01:09 schreef Koalabier het volgende:
Idd, telkens kijk ik hem terug..
Mja, wie doet nou ook zoiets DOMS
linkje?quote:Op zondag 29 mei 2005 01:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik vind de basejumper die op de rotsen valt leuker omdat zijn parachute een meter of 10 boven de grond kapot scheurt... Ook omdat je hem nog hoort kreunen en rare geluiden hoort maken.
Er is ook ergens een filmpje waar en vrouw met een oversized dildo zichzelf ligt te bevredigen en opeens die kut van haar uit elkaar scheurt, lachuuh geblazen.quote:Op zondag 29 mei 2005 01:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik vind de basejumper die op de rotsen valt leuker omdat zijn parachute een meter of 10 boven de grond kapot scheurt... Ook omdat je hem nog hoort kreunen en rare geluiden hoort maken.
Die's ook goed ja... vooral omdat ie alleen isquote:Op zondag 29 mei 2005 01:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
haha, te mooiquote:Op zondag 29 mei 2005 01:17 schreef Youssef het volgende:
Dit meen je niet:
http://media.skoopy.com/vids/vid_00601.wmvLijkt me echt wat voor Dirkh
![]()
quote:Op zondag 29 mei 2005 01:17 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Er is ook ergens een filmpje waar en vrouw met een oversized dildo zichzelf ligt te bevredigen en opeens die kut van haar uit elkaar scheurt, lachuuh geblazen.
hahahaquote:Op zondag 29 mei 2005 01:31 schreef Youssef het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/horsecrush.htmlVooral die mooie buikdansbeweging
Mijn GOD wat een idioten.. Teveel WWE gekeken, en gedacht dat dat helemaal niet zo'n pijn doet.. En even het feit vergeten dat die gasten getraint zijn dit soort dingen te overlevenquote:
Oh wat jammer zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |