Jaaaaaaaaaaaa.... dat-ie dan zo'n tuinbroekgrap maakt en dat er dan een doodse stilte valt terwijl Jeromar vergenoegd om zich heen kijkt. Mooie TV.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als Jeromar meedoet ga ik ZEKER kijken.
Whehehe.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa.... dat-ie dan zo'n tuinbroekgrap maakt en dat er dan een doodse stilte valt terwijl Jeromar vergenoegd om zich heen kijkt. Mooie TV.![]()
Ondertussen olijk naar de camera knipogend.quote:
En dan wegduiken en proberen de camera's te ontwijken.quote:
Bronquote:Bridget presentatrice Big Brother 5!
--------------------------------------------------------------------------------
Hoewel wij onlangs nog meldden dat Jeroen Kijk in de Vegte de grootste kandidaat zou zijn om de liveshows van Big Brother te gaan presenteren, meldt Nieuwe Revu inmiddels dat Bridget Maasland de gelukkige zal zijn.
Bridget zal naast Big Brother ook nog een van de presentatoren van NSE worden en zal een programma gaan maken over het verbouwen van huizen. Alles wijst er dus op dat Bridget hét gezicht van de zender van John de Mol zal gaan worden. Bridget ontkent dat: "Ik ben verwend, maar om te zeggen dat ik de belangrijkste presentatrice wordt is overdreven".
Naast deze drie programma's zal ze ook tot begin 2006 voor BNN blijven presenteren, waar ze onder andere nog Sterrenslag zal gaan maken, samen met Katja. "Ik wil nergens met ruzie vertrekken, dus moet ik er dit maar voor overhebben."
Hoe hebben ze die bij elkaar kunnen vinden ?quote:
Wees jezelf.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:20 schreef Roellie80 het volgende:
Morgen dus de selectiedag...
iemand nog nuttige tips?
dankquote:Op maandag 6 juni 2005 12:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Wees jezelf.
Wees spontaan.
Durf je kwetsbaar op te stellen.
Ruik lekker.
Forum Opties | |
---|---|