Ik wel: ga naar het USA topicquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:11 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik kon me niet bedwingen. Ik heb 't hele seizoen maar afgekeken.
En pffff. Wauw. Eng. Mooi. Tof.. Tja. Ik weet niet wat ik er over moet zeggen verder
.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:02 schreef Nory het volgende:
Vind ik niet. Ik vind elke aflevering even leuk, tot nu toe dan..
Ow die bedoel ikquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:08 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Aflevering 21: Lost: the journey zuigt pas echt![]()
Ik heb aflevering 20 gekekenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:29 schreef Aventura het volgende:
Hoe kan aflevering 20 nou zuigen na de doorbraak in aflevering 19!!
quote:Op zondag 5 juni 2005 20:35 schreef Nory het volgende:
[..]Hoe kom je daaraan? Ik heb ook wel interesse namelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week krijg ik alle afleveringen op DVDVanaf 14 dat wel.. Dan ga ik eens even een Lost marathon houden
![]()
Overigens begint het hier wel erg op een spoilertopic te lijken. Niet erg leuk voor de mensen die gewoon de NL afleveringen willen zien!
ik ookquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:13 schreef 7eVeNL het volgende:
Geen enkele afl 'zuigt' zeker niet de laatste 4 a 5 aflevering
ik ken echt niet wachten op Lost season2, zal wel ff duren voordat die te downloaden zijn, maar ik ga na de zomer gewoon Lost verder kijken op tv, ondanks ik alle afl nu al heb gezien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the quiet words of the Virgin Mary... come again.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door __Saviour__ op 15-07-2005 23:52:37 ]❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Ook over 19 & 20SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the quiet words of the Virgin Mary... come again.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een toffe serie! Nu even de rest gaan kijken deze vakantie![]()
![]()
Nee, september pas waarschijnlijk.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:35 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb het seizoen uit, maar dat is natuurlijk weer met een open fokking einde dus zijn er al afleveringen van seizoen 2 uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |