quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:56 schreef Nory het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:08 schreef __Saviour__ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.elke week een aflevering vind ik OK. Of mensen moeten buiten de spoilers vertellen over welke aflev het gaat, kunnen mensen die ontwijken.
http://www.tvtome.com/Lost/eplist.htmlquote:Op zondag 5 juni 2005 10:32 schreef Dandilion het volgende:
ik wil alleen maar de titels van de afleveringen die na onze zomerstop weten dan kan ik ze zelluf binnenhalen en zijn jullie van mijn gezeur af!!!
ik kan mezelf niet inhouden om de spoilers te lezen!!!
waarom zit er geen (PM) Personal message op dit forum?????
:-(
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 22:52 schreef SlimShady het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week krijg ik alle afleveringen op DVDVanaf 14 dat wel.. Dan ga ik eens even een Lost marathon houden
![]()
De term google is jou volledig onbekend he?quote:Op zondag 5 juni 2005 10:32 schreef Dandilion het volgende:
ik wil alleen maar de titels van de afleveringen die na onze zomerstop weten dan kan ik ze zelluf binnenhalen en zijn jullie van mijn gezeur af!!!
ik kan mezelf niet inhouden om de spoilers te lezen!!!
waarom zit er geen (PM) Personal message op dit forum?????
:-(
Ja, maar als je de laatste aflevering weet, nummer 13, dan weet je toch dat je 14 moet downloaden?quote:Op zondag 5 juni 2005 21:43 schreef __Saviour__ het volgende:
De kans om spoilers tegen te komen als je met Google zoekt is erg groot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door __Saviour__ op 10-06-2005 22:11:45 ]❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Tijd voor aflevering 15!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:06 schreef BlaatschaaP het volgende:Waar heb je dat vandaan? dat seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afleveringen 1 t/m 4 zijn erg goed, daarna zakt het allemaal wat in, om vanaf ep. 18 inderdaad weer aan te trekken.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:54 schreef Xante het volgende:
Deus Ex Machina is idd erg goed. Vind de slotaflevering (vanaf 18) samen met de eerste paar afleveringen verreweg de beste eigenlijk.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:40 schreef __Saviour__ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |