Ja, dat zei ik ook al.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan op vrijdag ofzo elke week een aflevering bespreken, net alsof het gewone uitzendingen zijn
Zullen we morgenavond 14 bespreken?quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:04 schreef One_conundrum het volgende:
14 en 15 gezien... iedereen er klaar voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:28 schreef SlimShady het volgende:
OK. net aflev 14 - Special gezien.Vandaag ook aflevering 14 dan gezien. En nu ik toch bezig was met downloaden, heb ik meteen alle afleveringen daarvoor ook maar binnen gehaald. Want ik had er zeker in het begin wel een paar gemist. Dus die ga ik ook dit weekend eens allemaal bekijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK. net aflev 14 - Special gezien.Scherp Slim, heel scherpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
OK. net aflev 14 - Special gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2005 23:10:16 ]
OK. net aflev 14 - Special gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |