Wel goed lezen, he? Ik voeg hen toe.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:12 schreef kippiej het volgende:
Hoe komen ze aan jouw msn dan?
Via je superdudes?![]()
Dat zou een beter begin zijn in ieder geval.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:13 schreef Cerbie het volgende:
Wat verwacht je dan, dat ze vragen of je camsex wil
Neequote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:14 schreef Jerruh het volgende:
heb je er van tevoren dan al wel contact mee gehad?.
In dat geval moet je bij jezelf te rade gaan, en niet op Fok!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:13 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wel goed lezen, he? Ik voeg hen toe.
komt op hetzelfde neer hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:15 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee. Maar die vraag is toch onzinnig? Wat moet je daar op antwoorden? Vraag dan direct "hoe heet je?" ofzo.
je bent zeker heel erg wanhopig ?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:13 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Je kan toch een bekende van hun zijn...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:09 schreef FuifDuif het volgende:
Wie ben je????
Wat verwachten ze dan voor een antwoord behalve een naam?
Waarom precies?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:13 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Daar hebben we de man met verstandquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:48 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
wie ben jij staat voor: waarom heb je me toegevoegd?
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:51 schreef Hugo- het volgende:
Wat ik nog erger vind, is als die mensen mij toevoegen, en het dan aan mij gaan vragen.
Daar zit ik ook mee, maar bij mij is het dan het geval dat ze mij toegevoegd hebben, en ik ook met ze gesproken heb, en ze dan een week later die vraag stellen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:09 schreef FuifDuif het volgende:
Soms heb je wel eens dat je van die breezah-sletjes (CU2, SugaBabes, WebMeiden etc.) toevoegt op MSN. Maar waar ik mij dan zo ontiegelijk aan kan ergeren is dat je 9 van de 10 gevallen deze eerste vraag krijgt:
Wie ben je????
Wat verwachten ze dan voor een antwoord behalve een naam?
Meneer van Agt ... knabbelt u aan CU2-sletjes??!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:13 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |