Als diegene jou dan meeneemt-in-zijn-te-pletter-rij-actie, sla je twee vliegen in één klap; hoef je niet meer te schoppen want indirect zul je toch al wat leed geschied hebben. En dat scheelt jou weer werk en zorgt ervoor dat de maatschappij verlost is van een persoon als jijquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:05 schreef Bauhaus het volgende:
Een dezer dagen hoop ik zo'n motormongool zich te pletter zien rijden,
even stoppen om nog schop na te geven ook![]()
Jij rebels mannetje!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:45 schreef Bauhaus het volgende:
Ik tik weleens mijn rem aan als zo'n motorpipo meent in mijn bumper te moeten kruipen ja![]()
poging tot doodslag ofzoquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:45 schreef Bauhaus het volgende:
Ik tik weleens mijn rem aan als zo'n motorpipo meent in mijn bumper te moeten kruipen ja![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:40 schreef Hyperdude het volgende:
Ach laat die jongens lekker herrie maken in het weekend.
Dat vinden ze kennelijk stoer, of iets te compenseren ofzo
Door de week zullen ze dan wel een baantje hebben waarbij ze hun bekkie moeten houden.
on-topic:
waarom moet mijn otoo door de APK en aan allerlei (geluids)eisen voldoen en mogen motormuizen onbeperkt overlast veroorzaken? Ik heb trouwens zelf wel een motorrijbewijs maar momenteel geen motor.
Al die gifgroene flitsers in hun T-shirtjequote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:56 schreef Hyperdude het volgende:
Sjonnies compenseren ook de hele week door![]()
Maar kan toch eigenlijk niet geloven dat al die gifgroene flitsers in hun t-shirtje een legale uitlaat hebben
(die het ook nog doet boven 10000RPM), of de meeste van onze Harley vrienden.
En wie/wat doet de controle daarop als er geen APK voor motoren is?
De politie kan toch alleen nog maar flitsen?
Op papier klopt het misschien allemaal wel aardig, maar in de praktijk maken die dingen toch wel erg veel herrie; je kan ze hier wel een halve minuut horen optrekken ( dat is ongeveer 1,5-2 km afstand)
En als ie dan aangereden is en die motor ook kapot is denkt ie er van af te zijn, totdat enkele minuten later de hulpverleners arriveren...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:39 schreef ploderus het volgende:
Als diegene jou dan meeneemt-in-zijn-te-pletter-rij-actie, sla je twee vliegen in één klap; hoef je niet meer te schoppen want indirect zul je toch al wat leed geschied hebben. En dat scheelt jou weer werk en zorgt ervoor dat de maatschappij verlost is van een persoon als jij![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 mei 2005 01:54 schreef Farao het volgende:
[..]
En als ie dan aangereden is en die motor ook kapot is denkt ie er van af te zijn, totdat enkele minuten later de hulpverleners arriveren...![]()
[afbeelding]
In principe heb je idd alleen de typegoedkeur-eisen.. Maar zo'n controle als je hier nu noemt bij de Nürburg hebben ze hier in NL ook af en toe.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:22 schreef Hyperdude het volgende:
Wat betreft de ontbrenkende APK-eisen mbt. geluidsproductie heb je vast gelijk.
Dus momenteel heb je alleen typegoedkeur-eisen oid?
Raar eigenlijk dat ze daar niet wat aan doen, met al dat milieu gedoe van tegenwoordig,
Moeten die uitlaten dan zo'n E-keur cirkeltje hebben (net zoals otoo-koplampen)?
Ik zag laatst nl. op de Duitse TV een blije Duitse agent die bij de Nürburg ring een bbetje Nederlandse motoruitlaten liep te checken, en boetes uitdeeld eals je uitlaat niet goedgekeurd was oid.
Wie gaat er dan ook in Kerkrade wonenquote:Op zondag 29 mei 2005 10:47 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dude, die dingen overstemden letterlijk een overvliegende awacs
Ziet er ook niet uit tochquote:Op zondag 29 mei 2005 01:54 schreef Farao het volgende:
[..]
En als ie dan aangereden is en die motor ook kapot is denkt ie er van af te zijn, totdat enkele minuten later de hulpverleners arriveren...![]()
[afbeelding]
Ik herhaal..quote:Op zondag 29 mei 2005 10:47 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dude, die dingen overstemden letterlijk een overvliegende awacs
Ik vind het er wel uit zien en ook al vind jij het misschien maar niets, het is wel een levensredder. Hij kan zoveel sneller op een plek zijn dan een ambulance..quote:
Niks mis met Kerkrade.quote:
Hoezo niet ? Is toch 'n prachtige motor zo, met die kleur en die striping ?quote:
Kerkradequote:Op zondag 29 mei 2005 12:26 schreef Farao het volgende:
[..]
Niks mis met Kerkrade.![]()
[..]
Hoezo niet ? Is toch 'n prachtige motor zo, met die kleur en die striping ?
En verder issie enorm handig, vooral in de grote steden waar 'n ambulance niet zo snel door 't drukke stadsverkeer heen kan, dan ben je maar wat blij als er 'n verpleegkundige op zo'n "lelijke" motor aankomt, waar 't zelfde materiaal van 'n gewone ambulance inzit, alleen dan uiteraard in veel kleinere hoeveelheden.
En als je als Egyptenaar dan eerst lange tijd in Heerlen heb gewoont en daarna naar Kerkrade verhuisd bent, tel je dan wel mee ?quote:Op zondag 29 mei 2005 12:32 schreef MouseOver het volgende:
Kerkrade
de eerste kerkradenaar die bijvoorbeeld een G goed kan uitspreken moet nog geboren worden
Over het nut hoor je mij ook niets zeggen, ik vind het gewoon niet mooi.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:26 schreef Farao het volgende:
[..]
Hoezo niet ? Is toch 'n prachtige motor zo, met die kleur en die striping ?
En verder issie enorm handig, vooral in de grote steden waar 'n ambulance niet zo snel door 't drukke stadsverkeer heen kan, dan ben je maar wat blij als er 'n verpleegkundige op zo'n "lelijke" motor aankomt, waar 't zelfde materiaal van 'n gewone ambulance inzit, alleen dan uiteraard in veel kleinere hoeveelheden.
Zeg mij na: "Geweldig". Als het als "Jeweldig" klinkt ben je alsnog gezaktquote:Op zondag 29 mei 2005 12:39 schreef Farao het volgende:
[..]
En als je als Egyptenaar dan eerst lange tijd in Heerlen heb gewoont en daarna naar Kerkrade verhuisd bent, tel je dan wel mee ?![]()
Nee, slecht idee.. daar hebben auto's ook last van.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:47 schreef surferr het volgende:
gooi wat glazen stuk op de straat
Tering, kun je niks posten zonder jouw ego en/of ambulances? Pisvlek.quote:Op zondag 29 mei 2005 01:54 schreef Farao het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 mei 2005 12:53 schreef BMW_Master het volgende:
Alser een topic mbt iets met motorrijden wordt geopend, dan zijn de motorrijders weer in masse aanwezig om te vertellen hoe geweldig ze dan wel zouden zijn.
Wees blij dat er gasten als Farao zijn met liefde voor hun beroep. Je zult het misschien nog een keer nodig hebben.. Beter dat je dan iemand hebt die zich vol inzet dan iemand die ongeïntresseerd een nonchalante poging doet jou te helpenquote:Op zondag 29 mei 2005 12:53 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
Tering, kun je niks posten zonder jouw ego en/of ambulances? Pisvlek.![]()
dat is 1 alvast.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:04 schreef ploderus het volgende:
[..]Hoeveel motorrijders zie je nou en hoeveel zeggen dat ze geweldig zijn.. ?
![]()
Ik heb je vergist met deze:quote:
maarja je voelt je aangesproken dus er zal wel een kern van waarheid inzitten..quote:Op zondag 29 mei 2005 12:07 schreef Oldbie het volgende:
haha, vanmorgen hebben weer een hoop mensen mogen genieten van mijn open uitlaat.
Vanmiddag wel weer denk ik
en dat is de 2e alvast.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:11 schreef manny het volgende:
standaard uitlaat ligt in het schuurtje en die wordt er even opgedraaid voor de keuring...
quote:Op zondag 29 mei 2005 13:11 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
Ik heb je vergist met deze:
[..]
maarja je voelt je aangesproken dus er zal wel een kern van waarheid inzitten..
quote:Op zondag 29 mei 2005 13:09 schreef surferr het volgende:
maak zo'n bord na en zet het aan 't begin van je straat neer
[afbeelding]
Ik oordeel op basis van mijn karakter en wat ik jou zie schrijven.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:13 schreef ploderus het volgende:
[..]
Als je me niet kent ga dan niet over me oordelen.
Ik rijd geen motor. Daar ben ik nog te onbehouden voor. Wellicht als ik 40 ben ofzo.quote:
Welnee, ik merk het gewoon. En ja, dat is een indicatie.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:04 schreef ploderus het volgende:
[..]Hoeveel motorrijders zie je nou en hoeveel zeggen dat ze geweldig zijn.. ?
![]()
Knul, je vat het verschil tussen het echte leven en een forum niet, net als massive dus.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:07 schreef ploderus het volgende:
[..]
Wees blij dat er gasten als Farao zijn met liefde voor hun beroep. Je zult het misschien nog een keer nodig hebben.. Beter dat je dan iemand hebt die zich vol inzet dan iemand die ongeïntresseerd een nonchalante poging doet jou te helpen![]()
Heee, dat ben ikquote:Op zondag 29 mei 2005 13:11 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
Ik heb je vergist met deze:
[..]
maarja je voelt je aangesproken dus er zal wel een kern van waarheid inzitten..
Jammeren over motoren lokt de motorrijder uit om te reageren.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:05 schreef dark_humanity774 het volgende:
Tot 2 3x toe patsen met een open uitlaat zegt mij genoeg
hoewel ik nou niet kan zeggen dat ik onder de indruk ben.
"Haweldigh"quote:Op zondag 29 mei 2005 12:43 schreef MouseOver het volgende:
Zeg mij na: "Geweldig". Als het als "Jeweldig" klinkt ben je alsnog gezakt
Ga even ergens anders lopen huilen knulletjequote:Op zondag 29 mei 2005 12:53 schreef BMW_Master het volgende:
Tering, kun je niks posten zonder jouw ego en/of ambulances? Pisvlek.![]()
quote:Op zondag 29 mei 2005 13:07 schreef ploderus het volgende:
Wees blij dat er gasten als Farao zijn met liefde voor hun beroep. Je zult het misschien nog een keer nodig hebben.. Beter dat je dan iemand hebt die zich vol inzet dan iemand die ongeïntresseerd een nonchalante poging doet jou te helpen![]()
schelden schelden doet geen zeerquote:Op zondag 29 mei 2005 13:49 schreef BMW_Master het volgende:
Ik zal die intrieste kutkneus wel keer nodig hebben als ik in een vechtpartij verzeild raak of wat, maar op een FORUM? Neuh, daar veeg ik me reet mee af..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |