Je kan op http://fad.qik.nl de statestieken zien die je per dag en in totaal hebt gedaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:03 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Mja, maar er zijn van die gasten die hun PC 24/7 aanhebben. Daar valt dus niet tegenop te spelen. Is er nog iets van een tussenstand die bijgehouden wordt?
Kleine druppels maken een grote plas, dat is juist het succes van de Dutchpowercows, hier is een overzicht te vinden van de Teams : http://funcracker.net/stampede/list.phpquote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:03 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Mja, maar er zijn van die gasten die hun PC 24/7 aanhebben. Daar valt dus niet tegenop te spelen. Is er nog iets van een tussenstand die bijgehouden wordt?
Ik sta er tussenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:18 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Kleine druppels maken een grote plas, dat is juist het succes van de Dutchpowercows, hier is een overzicht te vinden van de Teams : http://funcracker.net/stampede/list.php
De volgende melding treedt wel eens vaker op wanneer iets ingesteld moet worden.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:32 schreef cyberstalker het volgende:
Als ik ./fadsetup -team 2047 uitvoer krijg ik het volgende:
[..]
| 1 | [CGIREG] (10523) cgi reply not valid |
Dat kreeg WP niet voorelkaar.quote:Een soort gelijk bericht zal ook op de FP geplaats worden.
Het hoofddoel van dit hele Find-a-Drug project is natuurlijk om medicijnen te vinden tegen enkele ziektes (HIV, Kanker, ...). Als dit gemakkelijk kan gedaan worden door je pc te laten meerekenen, terwijl hij toch niets staat te doen, is dit handig meegenomen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:46 schreef Zebbie het volgende:
Dus het komt er op neer dat iemand met een snelle computer die hij dag en nacht laat draaien dit wint?
Wij doen het ook niet voor een goed doelquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:12 schreef R-Mon het volgende:
Achja,
waarom niet. Joined
[..]
Dat kreeg WP niet voorelkaar.
mja das ook weer zoquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Wij doen het ook niet voor een goed doel
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:11 schreef Zebbie het volgende:
Hij is nu al de hele tijd bezig om iets te maken, 62,22% op het moment, waar is dat voor?
Werkt het gewoon door als je dat teken schermpje klein maakt?
Ohja, inderdaad werkt het gewoon perfect onder het spelen van games, totaal geen last van
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?Bij mij werktie alleen alstie op screensaver gaat
Wat dus in feite nooit is
![]()
En ja, ik weet het, IE enzo, kots enzoquote:
Neeee HOE krijg je dat voor elkaarquote:
Onder m'n bed? Anyways, dat kreeg ik gewoon na de installatiequote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Neeee HOE krijg je dat voor elkaarDat schermpje mag je erges steken waar de zon niet schijnt.
.
Huppeldepup not validquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:22 schreef iisschots het volgende:
Je moet de think graphics op window of hidden zetten. Dan draait hij altijd. Je kan dit vinden in start-->find a drug--->contral penal. Daar kies je het menu general.
Ik krijg geen schermpje en dat terwijl ik alles goed heb ingesteld. En dat ding is nog steeds aan het snoozenquote:
Ik heb alles gewoon laten gaan, en verder niets handmatig ingesteld ofzoquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik krijg geen schermpje en dat terwijl ik alles goed heb ingesteld. En dat ding is nog steeds aan het snoozen
It's backquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:28 schreef iisschots het volgende:
Doe dan eens rechter muisknop op het icoontje en dan op Graphics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |