Gunstig! Ik ga met mijn vriendin overleggen en laat je na het weekend horen of ik het doe.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:46 schreef Bart-Willem het volgende:
Euh er zit er geen in, die kan je er wel in plaatsen (is gewoon PCMCIA zo te zien).
Deze set is dus voor S-Video en Audio ? Scartblok met schakelaar?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:35 schreef Bart-Willem het volgende:
1x Belkin pc/dvd naar tv-set 5 meter 12,5 S-video, tulp, scartblok
Klopt, is S-Video voor de video (verguld zelfs), en 2x tulp naar jack (ook verguld) voor de audio. Plus nog een scartblokje waar alles in gaat en dat vrot je vervolgens achterin je tv. Zit nu in een verpakking van Belkin die niet door de brievenbus kan, maar kan wel verzonden worden door de brievenbus zonder de verpakking.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:02 schreef o0SmOkE0o het volgende:
[..]
Deze set is dus voor S-Video en Audio ? Scartblok met schakelaar?
Past gewoon door de brievenbus ?
Daar passen ze zeker in zo te zien. Gewoon bij die rooster boven en achter (en voorin wellicht ook). Is gewoon een standaard maat namelijk. En ze kunnen ook op lage toeren draaien.quote:Op zondag 3 juli 2005 10:37 schreef mark_dabomb het volgende:
Die Zalman fans....ik krijg een kast (http://www.sweexeurope.com/product.asp?pid=160) zullen deze daarin passen. En ik neem aan dat ik ze op lage toeren kan laten draaien?
Uhmmzzz... ¤10,- incl verzending ? Had het ook wel op kunnen halen, maar ben dan aan treinkaartje net zoveel kwijt..quote:Op zondag 3 juli 2005 10:19 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Klopt, is S-Video voor de video (verguld zelfs), en 2x tulp naar jack (ook verguld) voor de audio. Plus nog een scartblokje waar alles in gaat en dat vrot je vervolgens achterin je tv. Zit nu in een verpakking van Belkin die niet door de brievenbus kan, maar kan wel verzonden worden door de brievenbus zonder de verpakking.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |