De meeste drogisterijen hebben 'm wel, soms ook zaken als Blokker of Marskramer, en ook bij de Hubo heb ik er ooit eens eentje gekocht.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:25 schreef Aurelium het volgende:
Weet iemand een winkel waar je zo'n electrische vliegenmepper kan kopen?
Misschien zit hier iets voor je bij... (of in de vorige bladzijden van dit topic)quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:07 schreef Avani het volgende:
Ik zit nu ernstig te bedenken wat ik eens zou kunnen geven![]()
Groot gelijk, in dat geval.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:31 schreef PLAE@ het volgende:
Ik denk dat ik echt niks ga geven. Hij was gisteren weer 1 brok chagrijn terwijl ik verdomme me examen gehaald heb 2 dagen eerder (en dat was nogal een strijd) . Meer dan een hand en een snelle blik op m'n cijfers kon er niet van af. Bij het eten vervolgens was ie ook niet te pruimen en kwam er geen boeh of bah uit.
hij bekijkt t maar.
Thx, bij de blokker hadden ze em idd.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:33 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
De meeste drogisterijen hebben 'm wel, soms ook zaken als Blokker of Marskramer, en ook bij de Hubo heb ik er ooit eens eentje gekocht.
Als je heeeeeel snel onderweg gaat ben je nog wel op tijd om wat te kopen...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:02 schreef Geqxon het volgende:
KUT
Dit topic is al weken open, en op de dag voor vaderdag kom ik erachter dat ik geen cadeautje heb
knap dat ze dat op één cd krijgen !quote:
jouw vader is MacGyver?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:46 schreef PM-girl het volgende:
waterbestendige lucifers met een metalen waterdicht bewaarkokertje!![]()
Hahaquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:46 schreef PM-girl het volgende:
waterbestendige lucifers met een metalen waterdicht bewaarkokertje!![]()
Hij was er zeer mee in zijn nopjes!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |