Kogels dus?quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:48 schreef speedfreakssj het volgende:
doosje 9mm denk ik, weet wienig andrs.
nee 9mm'squote:
19 juni. Helaas andere afspraken. Anders was ik wel even langs zijn graf gereden om er overheen te zeiken een bloemetje te brengen, ofzo.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2005 15:50 schreef Natalie het volgende:
Een Daddy Cool Shirt t-shirt.
Tenminste, ik doe m'n best
ik ken alle antwoorden al uit mijn hoofd maar heb nog steeds geen shirtquote:Op zondag 12 juni 2005 15:50 schreef Natalie het volgende:
Een Daddy Cool Shirt t-shirt.
Tenminste, ik doe m'n best
Mijn moeder zei altijd: "Het is elke dag kinderdag".. Zuchtquote:Op zondag 29 mei 2005 13:06 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Eensch!
Daar heb ik vroeger al voor gepleit, maar kreeg van m'n moeder altijd het eeuwige non-argument te horen dat kinderen op hun verjaardag al cadeautjes krijgen.
Ja, alsof dat voor ouders niet óók geldt, zeg. Pffff.![]()
Maar ja, daar doe je verder weinig aan, vrees ik... (behalve dan gewoon helemaal niets meer aan Moeder- of Vaderdag doen natuurlijk, zoals velen hier).
Het is ook allemaal veel te veel uitgebuit door de commercie, evenals Valentijnsdag en dergelijke.
Maar als je er al die jaren aan mee gedaan hebt, stop je er ook niet zomaar mee als je daar niet echt een zinnige reden voor hebt. (Dat zou ik trouwens ook niet willen, want ik heb er zelf meestal ook wel lol in.)
Heb lekker wel gewonnen.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik ken alle antwoorden al uit mijn hoofd maar heb nog steeds geen shirt
aaaargh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |