Volgens mij was dat iets met een bonobo nog iets dingetje. Die moest je killen, dan komt het weer goed.quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zoals hier te zien is, had ik enkele uren terug nog een leuk plaatje als bureaubladachtergrond. Inmiddels is het bruin. Terwijl in de settings gewoon nog steeds dezelfde afbeelding gekozen is.
Dit is sinds ik d.m.v. dpkg-reconfigure xserver-xorg heb ingesteld dat ik graag op 1280x1024 wil werken. Deze had ik bij installatie niet aangevinkt. 1280x1024 werkt goed, maar ik zou graag die lelijke bruine kleur weg krijgen. Iemand een idee waar het probleem zou kunnen zitten? (xfce4 op Ubuntu 5.10 dus).
1 | gnome-background-properties %F |
Hmm, dat werkt bij mij meestal.quote:Op maandag 17 oktober 2005 20:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dan krijg ik een scherm waarin ik een afbeelding kan kiezen en een kleur. De geselecteerde kleur daar is inderdaad die die ik nu zie. Maar als ik daar een afbeelding kies en een andere kleur, blijft het toch gewoon lekker staan.
Als ik het op het werk bij een collega probeer met Hummingbird dan gaat het wel goed. En de meeste antwoorden die ik vind met Google zeggen dus dat wat ik in het begin al deed met de export display, wat ook niet echt behulpzaam is zeg maarquote:Preparing to launch Oracle Universal Installer from /tmp/OraInstall2005-10-20_09-45-34AM. Please wait ...[oracle@delphi database]$ Exception in thread "main" java.lang.InternalError: Can't connect to X11 window server using 'client:0.0' as the value of the DISPLAY variable.
at sun.awt.X11GraphicsEnvironment.initDisplay(Native Method)
at sun.awt.X11GraphicsEnvironment.<clinit>(Unknown Source)
at java.lang.Class.forName0(Native Method)
at java.lang.Class.forName(Unknown Source)
at
java.awt.GraphicsEnvironment.getLocalGraphicsEnvironment(Unknown
Source)
at java.awt.Window.init(Unknown Source)
at java.awt.Window.<init>(Unknown Source)
at java.awt.Frame.<init>(Unknown Source)
at oracle.ewt.popup.PopupFrame.<init>(Unknown Source)
at oracle.ewt.lwAWT.BufferedFrame.<init>(Unknown Source)
at
oracle.sysman.oio.oioc.OiocOneClickInstaller.<init>(OiocOneClickInstaller.java:378)
at
oracle.sysman.oio.oioc.OiocOneClickInstaller.main(OiocOneClickInstaller.java:2091)
Oracle zuigt inderdaad wat dat betreft... Een collega van mij doet het geloof ik altijd via VNC....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:27 schreef cyberstalker het volgende:
En dat dan gewoon vanaf de server. Het is trouwens wel ontzettend knullig dat dat per sé met een grafische interface moet.
Wat is er hier aan de hand?quote:sam@Ubuntu:~/gplflash-0.4.13$ ./configure
checking for a BSD-compatible install... /usr/bin/install -c
checking whether build environment is sane... yes
checking for gawk... no
checking for mawk... mawk
checking whether make sets $(MAKE)... no
checking whether to enable maintainer-specific portions of Makefiles... no
checking build system type... x86_64-unknown-linux-gnu
checking host system type... x86_64-unknown-linux-gnu
checking for g++... no
checking for c++... no
checking for gpp... no
checking for aCC... no
checking for CC... no
checking for cxx... no
checking for cc++... no
checking for cl... no
checking for FCC... no
checking for KCC... no
checking for RCC... no
checking for xlC_r... no
checking for xlC... no
checking for C++ compiler default output file name... configure: error: C++ comp iler cannot create executables
See `config.log' for more details.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |