quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:39 schreef tonks het volgende:
ik haat al die breezahs alto's van 12 die opeens in de msn naam hebben
"GEeEn GrOnDweT YeAh!!"
Ik moet zeggen dat ik 0,0 ervaring heb met dat ding, maar ik zal wel ff op tweakers.net kijken wat voor type IR dit isquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah dus het is een goede om mee te beginnen.
Ik wil er vooral mee navigeren in EN uit de auto (dus ook wandelend), agenda, contacts, internet en wat spelletjes.
Internet valt eigenlijk af bij deze, maar daar is wel overheen te komen (vooral wap.fok.nl/pda en dat kan ook met mijn gsm).
Zou dus wel een goede keus zijn zo te zien.
Enigste is dan nog of de IR sterk genoeg is om de AB (afstandsbediening) te vervangen.
Ik heb ook even op got gekeken en ik kan alleen maar dingen over de navigatie vinden.quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik 0,0 ervaring heb met dat ding, maar ik zal wel ff op tweakers.net kijken wat voor type IR dit is
Ik weet nog dat mijn pc vierhonderd megaherzen hadquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:27 schreef Geqxon het volgende:
300mhz Xscale processor zo uit mijn hoofd. Even een lijstje:
Low-bud PDA's: 200mhz
Normale PDA's: 300-400mhz
Hi-end PDA's: 450-650mhz
Zo kun je het eigenlijk wel een beetje zien
Whehe dat weet ik ook nogquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:53 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik weet nog dat mijn pc vierhonderd megaherzen had
Wat doe je nuquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:10 schreef skiczukie. het volgende:
Ik ben gay.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:57 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
het slaapt alweer allemaal.
Tsss
Alvast goedemorgen danmaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |