Ik 2quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:36 schreef TimmyAsd het volgende:
Zo vanochtend 3 stemmen uitgebracht in het referendum
Gaat helemaal goedkomen
Hmm, weet jij iets over wanneer die uitkomt ? Kan het op hun site niet (zo snel) vinden. En ik wil er echt een met wifi, ir en gps, bt hoeft niet eens perse.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:03 schreef Geqxon het volgende:
Asus Mypal A636... maar die is nog niet uit
quote:
Persbericht:quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hmm, weet jij iets over wanneer die uitkomt ? Kan het op hun site niet (zo snel) vinden. En ik wil er echt een met wifi, ir en gps, bt hoeft niet eens perse.
Geen IR, maar heb je dat hard nodig? (IR = Traag)quote:MyPal A636 – GPS, Wi-Fi, Bluetooth and MP3 player built in
This soon-to-launch handheld computer comes with a wide range of innovative yet practical features right out of the box. With built-in GPS support and accurate mapping software for easy navigation, Wi-Fi and Bluetooth for wireless data transfers and communications, and MP3 and video player functions for entertainment, it is the one mobile device to replace all mobile devices.
Soon to be launched, hoe vaag kunnen ze zijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Persbericht:
[..]
Geen IR, maar heb je dat hard nodig? (IR = Traag)
Ah dus het is een goede om mee te beginnenquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:27 schreef Geqxon het volgende:
300mhz Xscale processor zo uit mijn hoofd. Even een lijstje:
Low-bud PDA's: 200mhz
Normale PDA's: 300-400mhz
Hi-end PDA's: 450-650mhz
Zo kun je het eigenlijk wel een beetje zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |