abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 juli 2005 @ 01:23:10 #176
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_28697280
Het linkje is mijn review, ik gaf het spel een 8.
Erg leuk om af en toe te spelen. Je bent lang bezig met unlocken van alle figuurtjes en banen en steeds je eigen records verbeteren. Veel leuke mini-games ook.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_28703572
Oe dan ga ik hem zeker halen . En tennis heb je die ook?
pi_28765142
Zeg ik heb begrepen dat je koe eigenlijk continu zwanger moet zijn om melk te kunnen geven, want melk geven doet ze 40 dagen maar zolang is ze ook zwanger... Maar geeft ze dan ook melk terwijl ze zwanger is? Anders heeft het natuurlijk nog geen nut...
  woensdag 13 juli 2005 @ 13:01:46 #179
90764 Frankeinstein
Captain Baseballbat-boy!
pi_28766385
ja, ze geven dan gewoon melk..
Kun je eigenlijk meerdere koeien tegelijk zwanger hebben? Maar dan wel 1 10 of 20 dagen later ofzo.. Want als een kalf geboren is, moet ie in een speciaal ding waar er maar 1 van is, toch?
pi_28768056
Ik weet niet hoe het gaat als je meerderen tegelijk zwanger hebt, ik weet wel dat het kan, zolang je maar genoeg ruimte in je barn hebt. Ik heb nu namelijk 1 plekje over, en 1 koe zwanger, en daardoor kan ik niet meer koeien zwanger maken...
pi_28768085
Ik kwam er net trouwens ook achter dat zodra je koeien volgroeit zijn ze niet automatisch melk geven... Lekker handig, dat wist ik dus niet. Ik dacht elke keer dat ze nog niet groot genoeg waren. Nu moet ik dus eeuwen wachten voor ze allemaal een keertje melk gaan geven want ik heb ze allemaal gekocht.
pi_28770079
quote:
lelibel - woensdag 13 juli 2005 @ 13:49

Ik weet niet hoe het gaat als je meerderen tegelijk zwanger hebt, ik weet wel dat het kan, zolang je maar genoeg ruimte in je barn hebt. Ik heb nu namelijk 1 plekje over, en 1 koe zwanger, en daardoor kan ik niet meer koeien zwanger maken...

Je geeft gewoon een koe miracle potion. Dan wacht je een paar dagen en geef je weer een andere koe miracle potion.

Als je teveel koeien verkoop je ze toch gewoon
B(i.t.c.h.). I(n). T(otal). C(ontrol of). H(erself).
~met dank aan Trancethrust
pi_28773281
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 13:50 schreef lelibel het volgende:
Ik kwam er net trouwens ook achter dat zodra je koeien volgroeit zijn ze niet automatisch melk geven... Lekker handig, dat wist ik dus niet. Ik dacht elke keer dat ze nog niet groot genoeg waren. Nu moet ik dus eeuwen wachten voor ze allemaal een keertje melk gaan geven want ik heb ze allemaal gekocht.
Das in het echt ook zo

Een koe moet eerst zwanger zijn (geweest) voor ze melk geeft
pi_28776725
Ja dat weet ik, maarja dat was met de koe die je kreeg ook niet zo...
  woensdag 13 juli 2005 @ 19:05:34 #185
90764 Frankeinstein
Captain Baseballbat-boy!
pi_28777177
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 13:50 schreef lelibel het volgende:
ja, dat dacht ik ook dus
pi_28777334
Maar 1 lichtpuntje , ik zit bijná in hoofstuk 3
pi_28803419
hoe krijg je die hekken om de dieren in de stal. Ik heb wel een paard, schaap en 2 koeien in de stal staan maar ik zie alleen een voerbak bij elk dier en geen hekken er om heen. Of moet je deze eerst kopen?
pi_28803551
en waarmee kun je trouwens dingen opgraven in die ruine?
pi_28808241
Die hekken bedoel je bij zwangerschap? Die staan in je shed, en de eerste keer hoef je daar niets voor te doen. Als de tijd rijp is komen die kabouters die voor je neerzetten (een paar dagen voor de geboorte pas), dus wacht maar even af. Vanaf de 2e keer moet je dit zelf neerzetten.

Dingen opgraven is volgens mij met je hoe.
pi_28818335
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 18:48 schreef lelibel het volgende:
Ja dat weet ik, maarja dat was met de koe die je kreeg ook niet zo...
Die koe had al een kindje gekregen toen je hem kreeg, maar had Takakura waarschijnlijk al verkocht toen je kwam.

Werd door hem gezegd, in het begin, dat hij al een koe voor je had die 10 dagen geleden was bevallen.
pi_28818363
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 15:36 schreef Johanne het volgende:
hoe krijg je die hekken om de dieren in de stal. Ik heb wel een paard, schaap en 2 koeien in de stal staan maar ik zie alleen een voerbak bij elk dier en geen hekken er om heen. Of moet je deze eerst kopen?
Er komt alleen een hek als een van je dieren zwanger is en bijna moet bevallen.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 09:58:04 #192
90764 Frankeinstein
Captain Baseballbat-boy!
pi_28822954
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 15:40 schreef Johanne het volgende:
en waarmee kun je trouwens dingen opgraven in die ruine?
je moet met die mannelijke archeoloog in de opgraafplek (digsite) praten en zeggen dat je wilt helpen, hij geeft je dan een schep. Als je weggaat geef je de schep weer terug.
pi_28831885
Ik heb dit spel net gekocht maar snap er geen ene biet van. bijvoorbeeld ik wil een koe kopen hoe moet dat, ik wel de melk verkopen dat lukt ook niet, wil graag zaad en medicijnen kopen dat lukt ook niet, en wil graag zaden planten wil niet, ook zou ik graag de dieren buiten willen zetten maar snap niet hoe dat moet en hoe moet je een maaier kopen en gaan maaien. Je kan beter vragen wat snap ik wel haha maar please wil iemand het me ff uitleggen
pi_28832304
als je tegenover je toolshed naar binnen gaat is daar de plek waar je je melk in kan doen (in die rechter witte koeler), die verkoopt takakura (ow whatever) dan de volgende ochtend om 5 uur voor je en het geld zit later in de linker box. In die linker box (bruin) als je naar het hoofd van takakura gaat kun je spullen bestellen, zowel materiaal, dieren als gebouwen. Een sickle is jouw maaier, je hebt al een heavy sickle vanaf het begin, maar kun een light of normal (ik zou direct light doen) kopen.
pi_28832494
Hier in dit topic staan wat linkjes naar Faqs, bekijk die eens.

En daarbij, als je het spel opstart, dan had je kunnen zien hoe Takakura je alles uitlegde.
pi_28832524
tnx mare hoe kan ik de dieren buiten doen en graan enzo verbouwen en hoe krijg je de kippen
pi_28832873
Duckie, lees mijn post eens, boven die van jou, beter nog lees eens het HELE topic.

Linkes naar faqs/walktroughs staan in dit topic en start anders het spel opnieuw op, Takakura legt alles uit in het begin.

Niet vragen, maar eerst kijken.
pi_28835334
dieren buiten: links naast de dubbele deur in het gras is een bel, als je daarop klikt bel je alle dieren naar buiten.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 16:52:31 #199
90764 Frankeinstein
Captain Baseballbat-boy!
pi_28835520
binnen zit er rechts naast de deur een om de dieren weer naar binnen te doen
pi_28844906
ja idd .

Om te verbouwen moet je met je hoe een stukje land omploegen (op het grootste stuk) en zaadjes kopen bij de boerderij over de rivier (let wel op welke groenten in welk seizoen groeien). Je geld verspillen aan fertilizers (mest) kan ik je niet aanraden, wacht maar gewoon tot verder in het spel.

Als je nog meer wilt weten kijk even als je je huis inloopt rechts onderin op dat kastje in dat boek. Daarin staat alle informatie die je nodig hebt .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')