quote:lelibel - woensdag 13 juli 2005 @ 13:49
Ik weet niet hoe het gaat als je meerderen tegelijk zwanger hebt, ik weet wel dat het kan, zolang je maar genoeg ruimte in je barn hebt. Ik heb nu namelijk 1 plekje over, en 1 koe zwanger, en daardoor kan ik niet meer koeien zwanger maken...
Das in het echt ook zoquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:50 schreef lelibel het volgende:
Ik kwam er net trouwens ook achter dat zodra je koeien volgroeit zijn ze niet automatisch melk geven... Lekker handig, dat wist ik dus niet. Ik dacht elke keer dat ze nog niet groot genoeg waren. Nu moet ik dus eeuwen wachten voor ze allemaal een keertje melk gaan geven want ik heb ze allemaal gekocht.
ja, dat dacht ik ook dusquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:50 schreef lelibel het volgende:
Ik kwam er net trouwens ook achter dat zodra je koeien volgroeit zijn ze niet automatisch melk geven... Lekker handig, dat wist ik dus niet. Ik dacht elke keer dat ze nog niet groot genoeg waren. Nu moet ik dus eeuwen wachten voor ze allemaal een keertje melk gaan geven want ik heb ze allemaal gekocht.
Die koe had al een kindje gekregen toen je hem kreeg, maar had Takakura waarschijnlijk al verkocht toen je kwam.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:48 schreef lelibel het volgende:
Ja dat weet ik, maarja dat was met de koe die je kreeg ook niet zo...
Er komt alleen een hek als een van je dieren zwanger is en bijna moet bevallen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:36 schreef Johanne het volgende:
hoe krijg je die hekken om de dieren in de stal. Ik heb wel een paard, schaap en 2 koeien in de stal staan maar ik zie alleen een voerbak bij elk dier en geen hekken er om heen. Of moet je deze eerst kopen?
je moet met die mannelijke archeoloog in de opgraafplek (digsite) praten en zeggen dat je wilt helpen, hij geeft je dan een schep. Als je weggaat geef je de schep weer terug.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:40 schreef Johanne het volgende:
en waarmee kun je trouwens dingen opgraven in die ruine?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |