Ik heb ze allemaal gehoord.
![]()
Eerste indruk:
1 Meds; geweldig nummer, wat mij betreft meteen het beste nummer van het album. Wat ik al zei, echt een uitbreiding van hun eigen geluid, wel herkenbaar als Placebo, maar toch beter en origineler dan alles van hun vorige album.
![]()
2 Infra Red; leuk nummer, meer in hun gebruikelijke lijn.
3 Drag;hetzelfde als nummer 2
4 Space Monkey; super refrein, weer origineler dan wat ze op het vorige album lieten horen.
![]()
5 Follow The Cops Back Home; best mooi, maar wel weer erg herkenbaar kijkend naar eerdere nummers.
6 Post Blue; Weer zo'n origineel nummer, ze kunnen het echt.
![]()
7 Because I want you; Placebo oud en vertrouwd weer, maar wel erg lekker.
8 Blind; Weer net even dat beetje meer, vooral in het refrein is een heel mooi popliedje verborgen.
![]()
9 Pierrot the clown; Ben ik niet zo weg van, teveel als tig andere Placebo nummers die ik al niet super vond.
10 Broken Promise; herkenbaar maar mooi, meer de oudere betere Placebo van de eerste 2 albums.
![]()
11 One of a kind; doet me niet zo veel. Beetje veel herhaling.
12 In the cold light of morning; wel origineel, maar mist wat mij betreft een beetje een hoogtepunt.
13 Song to say goodbye; misschien wel meer in de lijn van de vorige albums, maar dan wel een stuk beter.
![]()
Ik vind dit album echt een behoorlijke verbetering ten opzichte van het vorige album.