abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35976878
Ok. Ik heb hem dus. de e720.
En nu.
Pc Studio II doet het. Kan zelfs bestanden tussen computer en gsm uitwisselen.
MAAR HOE KRIJG IK #^&&^*&^(^(*) MIJN TELEFOONLIJST IN MIJN GSM?!?

Ik had een LG met een ouwe kpn SIM-kaart. Op die Sim kan ik mn lijst niet kwijt.
Met de software van de LG heb ik een lijst voor Outlook gemaakt. De Outlook-lijst heb ik omgezet naar mijn Windows-adresbook, waar ook Outlook-express gebruik van maakt.
Volgens de help-functie van Pc Studio II kun je gegevens uitwisselen tussen (and I quote:) "Samsung PC Studio II 2.0 PIMS & File Manager telefoonlijst en het Windows adresboek".

MAAR HOE?!?

help...... somebody....?
G-man
pi_35976996
Eh... oh ja.
Die e720 is dus niet Sim-lock-vrij.
Had dus sowieso mn Sim niet kunnen gebruiken om de telefoonlijst om te zetten.

duh.
G-man
  maandag 13 maart 2006 @ 09:30:31 #153
51221 Loontjah
Rustaaaagh
pi_35982954
Kan er over mee spreken vooral met SouthernSun

* de mijne is opgestuurd voor ook de batterij, die ging ineens heel snel uit.. Kreeg hem 7 dagen later terug en ze hadden er niks aan kunnen doen, de software was wel vernieuwd, maar de data stond er op
* die 4 sneltoetsen kun je zelf opnieuw instellen, heb ik ook gedaan!
* het geluid op niv 1 is ECHT TOO MUCH... echt irritant, iedereen hoort gewoon mee wat je zegt..
Sappig !!
pi_35989592
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:09 schreef XiChico het volgende:
Heb geen ervaring met andere bundels, dit is mijn eerste telefoon met abo .. tja ik bel niet veel .. wel sms, maargoed .. viel me gewoon op. Eerste maand even opassen dus met bellen voordat je de rekening krijgt..

Goede telefoon trouwens .. ben er erg tevreden mee
De belkosten liggen iets hoger, maar ik bel zelf eigenlijk haast nooit. Ik sms wel, maar daar kun je een sms bundel voor instellen waardoor smsen stukken goedkoper is.

Anyway, ik ben niet geheel tevreden over het geluid.. hoor het niet altijd even goed door een lichte ruis. Oja en weet iemand hoe ik filmpjes kan opnemen met geluid? Nu is het alleen zonder geluid, of is het helemaal niet mogelijk?
pi_35996927
quote:
Op maandag 13 maart 2006 13:56 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

De belkosten liggen iets hoger, maar ik bel zelf eigenlijk haast nooit. Ik sms wel, maar daar kun je een sms bundel voor instellen waardoor smsen stukken goedkoper is.

Anyway, ik ben niet geheel tevreden over het geluid.. hoor het niet altijd even goed door een lichte ruis. Oja en weet iemand hoe ik filmpjes kan opnemen met geluid? Nu is het alleen zonder geluid, of is het helemaal niet mogelijk?
Moet je toch even bij de instellingen kijken, want ik neem altijd op met geluid
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_36559544
Weet iemand hoe ik in de browser van Vodafone Live de images kan uitzetten?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_37495180
Okee help enzo.
1. Het lukt me niet een ringtone te openen welke ik heb aangevraagd via een nummer blabla. Moet iets met browser doen wat niet werkt. Al automatisch laten instellen maar geen toegang tot browser gebeuren.

2. Heb een usb kabel maar afbeelden laden niet van telefoon toestel af, hoe dit voor elkaar te krijgen.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 22:41:02 #158
30560 2Mini
Official Logo
pi_37497540
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 21:14 schreef MM-Luna het volgende:
Okee help enzo.
1. Het lukt me niet een ringtone te openen welke ik heb aangevraagd via een nummer blabla. Moet iets met browser doen wat niet werkt. Al automatisch laten instellen maar geen toegang tot browser gebeuren.

2. Heb een usb kabel maar afbeelden laden niet van telefoon toestel af, hoe dit voor elkaar te krijgen.
Ik gebruik een USB dongle. Hiermee kan ik MP3's op me tellie zetten, en via me E720 kan ik dat nummer dan weer instellen als ringtone

Ringdinginginging...
Camera 1... 1!
pi_37499420
ff een vraagje. mijn tel zit steeds te zeiken dat het sim geheugen aan smsjes vol is. hoe kan ik instellen dat ze op mijn tel worden opgeslagen,ik kan nu namelijk geen smsjes meer binnen krijgen tenzij ik de sim kaart gedeeltelijk leeg haal.
  woensdag 3 mei 2006 @ 11:57:07 #160
30560 2Mini
Official Logo
pi_37506741
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 00:06 schreef frenzy2003 het volgende:
ff een vraagje. mijn tel zit steeds te zeiken dat het sim geheugen aan smsjes vol is. hoe kan ik instellen dat ze op mijn tel worden opgeslagen,ik kan nu namelijk geen smsjes meer binnen krijgen tenzij ik de sim kaart gedeeltelijk leeg haal.
Ik heb hetzelfde probleem... maar waneer de een vol is, slaat ie automatisch op naar de ander
Camera 1... 1!
pi_37512230
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 00:06 schreef frenzy2003 het volgende:
Hij zet ze bij mij automatisch op mn telefoon
......Signature-loos......
pi_37520219
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 14:57 schreef Even het volgende:

[..]

Hij zet ze bij mij automatisch op mn telefoon
Hier idem dito.. Als sinds dat ik hem op!
  woensdag 3 mei 2006 @ 21:15:28 #163
30560 2Mini
Official Logo
pi_37523665
Hij zet ze bij mij ook normaal op tel... alleen soms heeft ie een wilde avond gehad ofzo.. en dan zet ie em op sim
Camera 1... 1!
pi_37555259
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 19:59 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Hier idem dito.. Als sinds dat ik hem op!
dat is dus het vreemde. ik had nooit zin mijn smsjes te verwijderen,maar nu heb ik dat wel gedaan.
deed echt alles weg. en nu gaat hij dus nie meer door.
pi_37557344
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:41 schreef 2Mini het volgende:

[..]

Ik gebruik een USB dongle. Hiermee kan ik MP3's op me tellie zetten, en via me E720 kan ik dat nummer dan weer instellen als ringtone

Ringdinginginging...
USB wattes?
  donderdag 4 mei 2006 @ 21:41:01 #166
30560 2Mini
Official Logo
pi_37557580
Zei ik USB dongle? Ik bedoel natuurlijk zon USB bluetooth dongle
Bluetooth aan, klaar.. zenden maar.

Ding kost min wat zal het zijn? 25 euro ofzo?
Camera 1... 1!
pi_37562886
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:41 schreef 2Mini het volgende:

¤10+
pi_37564135
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:41 schreef 2Mini het volgende:

Ik heb werkelijk waar geen idee waar je het over hebt.. ik heb gewoon een usb kabel en een software schijfje maar dat werkt dus niet.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 10:41:26 #169
30560 2Mini
Official Logo
pi_37569521
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:49 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk waar geen idee waar je het over hebt.. ik heb gewoon een usb kabel en een software schijfje maar dat werkt dus niet.
Met zon kabel, kan je alleen maar 1 telefoon aansluiten.
Met een USB dongle (ontvanger voor Bluetooth signalen) kan je elke BT telefoon aansluiten
En heel makkelijk bestanden uitwisselen.. ook smsjes enzo
Camera 1... 1!
pi_37606318
He,
Ik wil graag mijn firmware upgraden, zodat ik beter geluid heb.
Maar hoe doe ik dat met een USB kabel?
Ook zou het lachen zijn als ik Java games via die kabel kan uploaden, en die kleurtjes weg kan doen.
pi_39478670
Goed hier ben ik weer. Ik krijg nog steeds niet mijn foto's enzo van de telefoon af met de usb kabel. De bijgeleverde software pakt mijn pc ook niet, downloaden van samsung website gaat wel maar ook daar lukt het niet met de kabel. Ondanks herhaalde vragen aan klantenservice werkt mijn wap of internet wat het ook is, ook nog steeds niet. Ook kan ik geen mms ontvangen of versturen, ondanks dat de instellingen goed staan. Oftewel ik heb geen donder aan de extra functies op deze kuttelefoon! Of heeft er iemand nog wat tips?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')