De belkosten liggen iets hoger, maar ik bel zelf eigenlijk haast nooit. Ik sms wel, maar daar kun je een sms bundel voor instellen waardoor smsen stukken goedkoper is.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:09 schreef XiChico het volgende:
Heb geen ervaring met andere bundels, dit is mijn eerste telefoon met abo .. tja ik bel niet veel .. wel sms, maargoed .. viel me gewoon op. Eerste maand even opassen dus met bellen voordat je de rekening krijgt..
Goede telefoon trouwens .. ben er erg tevreden mee
Moet je toch even bij de instellingen kijken, want ik neem altijd op met geluidquote:Op maandag 13 maart 2006 13:56 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
De belkosten liggen iets hoger, maar ik bel zelf eigenlijk haast nooit. Ik sms wel, maar daar kun je een sms bundel voor instellen waardoor smsen stukken goedkoper is.
Anyway, ik ben niet geheel tevreden over het geluid.. hoor het niet altijd even goed door een lichte ruis. Oja en weet iemand hoe ik filmpjes kan opnemen met geluid? Nu is het alleen zonder geluid, of is het helemaal niet mogelijk?
Ik gebruik een USB dongle. Hiermee kan ik MP3's op me tellie zetten, en via me E720 kan ik dat nummer dan weer instellen als ringtonequote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:14 schreef MM-Luna het volgende:
Okee help enzo.
1. Het lukt me niet een ringtone te openen welke ik heb aangevraagd via een nummer blabla. Moet iets met browser doen wat niet werkt. Al automatisch laten instellen maar geen toegang tot browser gebeuren.
2. Heb een usb kabel maar afbeelden laden niet van telefoon toestel af, hoe dit voor elkaar te krijgen.
Ik heb hetzelfde probleem... maar waneer de een vol is, slaat ie automatisch op naar de anderquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:06 schreef frenzy2003 het volgende:
ff een vraagje. mijn tel zit steeds te zeiken dat het sim geheugen aan smsjes vol is. hoe kan ik instellen dat ze op mijn tel worden opgeslagen,ik kan nu namelijk geen smsjes meer binnen krijgen tenzij ik de sim kaart gedeeltelijk leeg haal.
Hij zet ze bij mij automatisch op mn telefoonquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:06 schreef frenzy2003 het volgende:
ff een vraagje. mijn tel zit steeds te zeiken dat het sim geheugen aan smsjes vol is. hoe kan ik instellen dat ze op mijn tel worden opgeslagen,ik kan nu namelijk geen smsjes meer binnen krijgen tenzij ik de sim kaart gedeeltelijk leeg haal.
Hier idem dito.. Als sinds dat ik hem op!quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:57 schreef Even het volgende:
[..]
Hij zet ze bij mij automatisch op mn telefoon![]()
dat is dus het vreemde. ik had nooit zin mijn smsjes te verwijderen,maar nu heb ik dat wel gedaan.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hier idem dito.. Als sinds dat ik hem op!
USB wattes?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:41 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ik gebruik een USB dongle. Hiermee kan ik MP3's op me tellie zetten, en via me E720 kan ik dat nummer dan weer instellen als ringtone
Ringdinginginging...
¤10+quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:41 schreef 2Mini het volgende:
Zei ik USB dongle? Ik bedoel natuurlijk zon USB bluetooth dongle
Bluetooth aan, klaar.. zenden maar.
Ding kost min wat zal het zijn? 25 euro ofzo?
Ik heb werkelijk waar geen idee waar je het over hebt.. ik heb gewoon een usb kabel en een software schijfje maar dat werkt dus niet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:41 schreef 2Mini het volgende:
Zei ik USB dongle? Ik bedoel natuurlijk zon USB bluetooth dongle
Bluetooth aan, klaar.. zenden maar.
Ding kost min wat zal het zijn? 25 euro ofzo?
Met zon kabel, kan je alleen maar 1 telefoon aansluiten.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:49 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee waar je het over hebt.. ik heb gewoon een usb kabel en een software schijfje maar dat werkt dus niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |