Nero 6 reloaded > Recodequote:Op zondag 29 mei 2005 22:03 schreef errrrr het volgende:
[..]
Dan kan je 'm beter zelf met Emule downloaden...
Ik probeer nu btw een xvid naar dvd om te zetten, met ondertitels erbij... nog best lastig
Nou, dat scheelt ons ook weer een hoop gezeurquote:
Das Boot heb ik volgens mij wel, maar dat weet ik niet helemaal zeker, zal iig morgen even voor je kijken.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:36 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ehm.. ik heb er dus blijkbaar 1 gezien, en eh.. deze kijk ik al.. dus weet niet zeker of het nog hoeft.
Maar had jij misschien ook nog Das Boot ofzo?
quote:Op zondag 29 mei 2005 22:32 schreef NerdoNielso het volgende:
verdomme Ali
Nope, het referendum in Nederland a.s. woensdag gaat gewoon nog door, in principe zou het dus niet meer hoeven, omdat bij 1 tegenstem het in principe van de baan is. Maar...alle regeringen etc. zijn voor, dus ze zullen alle referenda wel door laten gaan om dan aan het eind te kijken wat de uitslag is. Als dat dan 23 - 2 is (Nl. en Fr. tegen ofzo) zal er een gigantische druk op Nl. en Fr. uitgeoefend worden om ervoor te zorgen dat we nog een referendum organiseren of het referendum te negeren. Vuil spelletje dus.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nou, dat scheelt ons ook weer een hoop gezeur.
Althans, ik neem aan dat het referendum in Nederland nu dus voorlopig van de baan is of niet?
Juist, we zijn allemaal heel democratisch tenzij het ons niet goed uitkomt, interessantquote:Op zondag 29 mei 2005 22:40 schreef MrAli het volgende:
[..]
Nope, het referendum in Nederland a.s. woensdag gaat gewoon nog door, in principe zou het dus niet meer hoeven, omdat bij 1 tegenstem het in principe van de baan is. Maar...alle regeringen etc. zijn voor, dus ze zullen alle referenda wel door laten gaan om dan aan het eind te kijken wat de uitslag is. Als dat dan 23 - 2 is (Nl. en Fr. tegen ofzo) zal er een gigantische druk op Nl. en Fr. uitgeoefend worden om ervoor te zorgen dat we nog een referendum organiseren of het referendum te negeren. Vuil spelletje dus.
Jij stemt nee, dus ben je net zo erg als alle nee stemmende fransenquote:
Alle vrijgezelle - niet op een ander verliefde - jongens zien d'r staan na die uitspraak van vannachtquote:Op zondag 29 mei 2005 22:43 schreef -Mzraki- het volgende:
Zeg, ik zie dat hier een heuse 'Help-Esmé-aan-films-en-andere-shit' golf gaande is en daar wil ik mijn steentje ook wel aan bijdragen: Ik las dat je een PO aan het maken bent over priemgetallen?
Tsja, een referendum in Ned. was helemaal niet nodig geweest, in de kamer is het wel duidelijk, maar die sukkels organiseren toch een referendum. Ik ben er wel blij mee, want de kans dat er bij ons ook een NEE uit komt heeft twee voordelen:quote:Op zondag 29 mei 2005 22:44 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Juist, we zijn allemaal heel democratisch tenzij het ons niet goed uitkomt, interessant.
Maarja, je kunt je natuurlijk altijd (rechtvaardig naar mijn idee) je vraagtekens zetten bij het idee van een referendum, weet iedereen wel wat een ja of een nee betekend? Maarja, daar zitten ze dus nu al ruim 3 maanden over te ruziëen.
Tsja, buiten dat ik in principe niet tegen een grondwet ben, neem ik aan dat al die mensen in de 2e kamer zich er heus wel in verdiept hebben (dat is hun werk tenslotte), dus vertrouw ik daar ook wel op. Ja, het is een raar referendum, maar het laat wel het verschil tussen politiek en volk zien. Ik ben erg benieuwt wat Balkenende gaat doen bij een NEE. Hij zit dan in een heel lastig parket.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:55 schreef MrAli het volgende:
[..]
Tsja, een referendum in Ned. was helemaal niet nodig geweest, in de kamer is het wel duidelijk, maar die sukkels organiseren toch een referendum. Ik ben er wel blij mee, want de kans dat er bij ons ook een NEE uit komt heeft twee voordelen:
- de grondwet gaat niet door
- Balkenend gaat op z'n bek
De verliezer spreekt...quote:Op zondag 29 mei 2005 22:47 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Jij stemt nee, dus ben je net zo erg als alle nee stemmende fransen![]()
Maar sowieso, in Nederland stelt dat hele referendum geen ene fuck voor! En ik heb me totaal niet verdiept in de Franse sfeer, maar volgens mij was die net zo erg... Welke uitkomst we ook krijgen, het is een gemanipuleerde klotezooi!
Damn man, op wie zou je dan stemmen bij een Tweede Kamer verkiezing? Als je er jou gedachten op na houd hebben ze zich er allemaal in verdiept dus vertrouw je erop, en ze roepen allemaal wat anders, nee, Hansje gaat verstandig om met zijn toekomstige stemrecht.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:58 schreef errrrr het volgende:
[..]
Tsja, buiten dat ik in principe niet tegen een grondwet ben, neem ik aan dat al die mensen in de 2e kamer zich er heus wel in verdiept hebben (dat is hun werk tenslotte), dus vertrouw ik daar ook wel op. Ja, het is een raar referendum, maar het laat wel het verschil tussen politiek en volk zien. Ik ben erg benieuwt wat Balkenende gaat doen bij een NEE. Hij zit dan in een heel lastig parket.
Dat geloof je zelf niet hoop ik?quote:
Nou, wees er maar blij mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |