Of course mag dat, dan neem ik ze alledrie ook wel mee trouwens.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:31 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Zou ik dan misschien Taxi 1 van een van jullie mogen lenen?
quote:Op zondag 29 mei 2005 14:32 schreef MrAli het volgende:
[..]
Of course mag dat, dan neem ik ze alledrie ook wel mee trouwens.Ben vast nog wel eens op school.
Of kom er eens voor naar school.
Ben al aan het zippen, kan je hem straks f downloadenquote:Op zondag 29 mei 2005 14:31 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Zou ik dan misschien Taxi 1 van een van jullie mogen lenen?
Dacht ik al, maar dat heb ik al lang geinstalleerd, alleen niet bij m'n startup scripts enzoquote:Op zondag 29 mei 2005 14:31 schreef MrAli het volgende:
[..]
Sorry, dit keer lag de fout volledig bij mij, maar deze link moest er nog bij:
Help ziekten bestrijden met je computer
Brazil nu ook aan het downloaden... Delicatessen gevonden, aan het branden... (en dat ik ze gedownload heb wil nog niet zeggen dat ik ze goed vind hoor, maar ik ben gewoon benieuwt... meestal bevallen mystery en sci-fi flims het best... gecombineerd met actie en comedy vaak het leukstquote:Op zondag 29 mei 2005 14:27 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
a'ight.psst.. ik heb mijn post ge-edit.
Ik vind het wel cool dat jij best wel een goede-film smaak hebt.
Ja, maar in het algemeen.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:49 schreef errrrr het volgende:
[..]
Brazil nu ook aan het downloaden... Delicatessen gevonden, aan het branden... (en dat ik ze gedownload heb wil nog niet zeggen dat ik ze goed vind hoor, maar ik ben gewoon benieuwt... meestal bevallen mystery en sci-fi flims het best... gecombineerd met actie en comedy vaak het leukst)
quote:Op zondag 29 mei 2005 15:28 schreef NerdoNielso het volgende:
Geef mij maar gewoon een kom tomaten soep met ballen
En op een divx dvd speler dan?quote:Op zondag 29 mei 2005 15:42 schreef errrrr het volgende:
Ok, de twee franse films heb ik dus gebrand, alleen wel zonder ondertitels. Als je die wel wil download ik ze wel even (moet ik toch downloaden voor mezelf), maar dan moet je ze dus wel op de pc kijken...
Het is ook niet geheel objectief, want ik heb nog nooit die soep van je moeder gehad *hint*quote:Op zondag 29 mei 2005 15:42 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
![]()
En van kippesoep vind ik ook niks eigenlijk. (vroeger was dat juist de enige soep ik wél luste)
In duitsland, 2 jaar geleden, kregen we ook soep vooraf, en dat was echt lekker. Champignonnen soep, spinazie soep. (terwijl ik geeneens van champignonnen houd!)
De films doen het dus wel (als het goed is), maar de ondertitels staan er gewoon niet bij, die kan je er los bij downloaden, en dat heb ik nog niet gedaan -> dus ook niet op die dingen gebrand... Dan kan het wel op de PC, maar niet op dat ding met ondertitels... en ik weet niet hoe jou Frans is?quote:
Chinese tomatensoepquote:Op zondag 29 mei 2005 15:28 schreef NerdoNielso het volgende:
Geef mij maar gewoon een kom tomaten soep met ballen
Aha.. nee, mijn frans is niet zo geweldig om een hele film zonder ondertiteling te kunnen volgen.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:05 schreef errrrr het volgende:
[..]
De films doen het dus wel (als het goed is), maar de ondertitels staan er gewoon niet bij, die kan je er los bij downloaden, en dat heb ik nog niet gedaan -> dus ook niet op die dingen gebrand... Dan kan het wel op de PC, maar niet op dat ding met ondertitels... en ik weet niet hoe jou Frans is?
wat is het verschil?quote:Op zondag 29 mei 2005 16:10 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Chinese tomatensoep, bedoel je zeker.
Nee, supreme tomaten soepbasisquote:Op zondag 29 mei 2005 16:10 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Chinese tomatensoep, bedoel je zeker.
Hebben jullie zo'n ding? Dat is wel gaaf.quote:
Chinese tomatensoep is een stuk pittiger dan gewone tomatensoep, dat maakt het lekkerder.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2005 16:15 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Chinese tomatensoep is een stuk pittiger dan gewone tomatensoep, dat maakt het lekkerder.
Maar ik houd van afwisseling dus mijn top drie bestaat dan ook uit:
- Chinese tomatensoep
- Thaise tomatensoep
- Tomatencrèmesoep
Volgens mij kunnen de meeste het wel hoor, als je ze dezelfde naam geeft ofzo... maar Esmé, is het een probleem om het gewoon op je pc te bekijken?quote:Op zondag 29 mei 2005 16:14 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hebben jullie zo'n ding? Dat is wel gaaf.![]()
Maar ondertitels doen het dan niet zoals Hans ze erbij zet, maar als je ze in de film brandt kan het wel, alleen heb ik geen ervaring mee, zal zo wel eens even kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |