Ha, mooi, dan weet ik dat ook weer voor de volgende keerquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:38 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik trouwens ook niet hoor.. dus er was best wel een simpele manier om ervoor te zorgen dat ik dat niet meer zou doen.
welke volgende keer?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:40 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ha, mooi, dan weet ik dat ook weer voor de volgende keer.
wat?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:32 schreef DearPrudence het volgende:Ik hoop dat het vanmiddag wel goed gaat.
Dan krijgen we weer wintersport-taferelenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:38 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik trouwens ook niet hoor.. dus er was best wel een simpele manier om ervoor te zorgen dat ik dat niet meer zou doen.
Muhahaha, de nagelafdrukken van Sil staan nog steeds in m'n armenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:44 schreef errrrr het volgende:
[..]
Dan krijgen we weer wintersport-taferelen
sorry, gezien die foto's, doe ik daar dus echt niet aan mee.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:44 schreef errrrr het volgende:
[..]
Dan krijgen we weer wintersport-taferelen
doe niet zo eng jij.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:45 schreef NerdoNielso het volgende:
Ruben, anders kan je het haar maandag nog wel even afleren hoor
misschien zelfs vannacht wel....
Iedereen weer naar de Koog vanaaf?
Heb jij in 2 jaar niet gezwommen?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:47 schreef errrrr het volgende:
Zo, m'n zwembroek gevonden, lag bij m'n handschoenen... nu 'ns kijken of dat twee jaar oude ding nog past
Nouja, je begon gisteren dus zelf...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:46 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
sorry, gezien die foto's, doe ik daar dus echt niet aan mee.![]()
Hey, dat zei ik niet... ik zei dat m'n zwembroek twee jaar oud is, vorig jaar paste ie nog wel, maar ik was wel van plan wat nieuwe te kopen dit jaarquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:48 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Heb jij in 2 jaar niet gezwommen?![]()
Ik hoef geen wraak te nemen op jequote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:47 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
doe niet zo eng jij.
Als jij gaat niet! Hmpf.
Maar jij bent toch altijd eng?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:52 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik hoef geen wraak te nemen op je
Nee, *ril*, the memoriesquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:46 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
sorry, gezien die foto's, doe ik daar dus echt niet aan mee.![]()
Oh.. dat kun je ook lezen als: Ik hoop dat het vanavond goed gaat.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:49 schreef errrrr het volgende:
[..]
Maar waarom dan dat 'dat het vandaag wel goed gaat'... is het een keer niet goed gegaan dan? Succes iig... in deze hitte zal het lekker warm worden
Hans, de zee is nog niet opgewarmd na 2 dagen hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:54 schreef errrrr het volgende:
Hmm, hij past wel... ook al is hij niet echt modieus... nouja, moet maar
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:47 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
doe niet zo eng jij.
Als jij gaat niet! Hmpf.
Je kan altijd wel zwemmen, je moet alleen ff oppassenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:59 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hans, de zee is nog niet opgewarmd na 2 dagen hoor.
Dat zie ik... *pling* Esme - ....... is now online (msn)quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:00 schreef DearPrudence het volgende:
even lensjes in, en buiten zitten maar.
Gister? Jij was er gister toch helemaal niet?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:49 schreef errrrr het volgende:
[..]
Nouja, je begon gisteren dus zelf...
Maar waarom dan dat 'dat het vandaag wel goed gaat'... is het een keer niet goed gegaan dan? Succes iig... in deze hitte zal het lekker warm worden
En vanavond, ja ik denk wel dat ik ga, hangt een beetje van de rest van de rest af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |