oh my god!!! en nu pas terug dat was zeker een leuke mini-meet?! of was het date?!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:16 schreef creno het volgende:
ik heb starwars 3 gezien, nu deel 2, 4, 5 en 6 nog en ik ben helemaal op de hoogte
Oh toen ik nog m'n vriendin had..10 jaar geleden..zij had van die lekker grote tieten en dat was best wel te doen hoor!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:28 schreef LuQas het volgende:
Eigenlijk he? Zijn borsten toch onwijs onaantrekkelijk en vies? Hoe kan iemand in godsnaam op die dingen vallen? Dat vraag ik me dus altijd af.
Wat het ergste is: er in knijpen, dan voel je die melkklieren altijd zo zitten... brrr
Hahaha op de een of andere manier kan ik me daar niets bij voorstellen, jij en een vriendinquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:51 schreef xman het volgende:
[..]
Oh toen ik nog m'n vriendin had..10 jaar geleden..zij had van die lekker grote tieten en dat was best wel te doen hoor!![]()
Ja die zijn op de een of andere manier allemaal verdwenen!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:15 schreef Jerruh het volgende:.
mooie borsten, niks mis mee hoor.
maar ja, er zijn tegenwoordig vrij weinig vrouwen die echt mooie borsten hebben.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:21 schreef xman het volgende:
[..]
Ja die zijn op de een of andere manier allemaal verdwenen!![]()
Tja moet toch laten zien wat je hebt of niet! Cleavage baby!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]ze worden gewoon op de meest rare manieren gepresenteerd
.
voorbeeld: VJ barbara: ze heeft op zich mooie borsten, maar toen ik haar aansprak, leken ze wel driedubbel gevouwen, dat komt zo'n boezem dan toch niet ten goede?
doe het dan goed! niet dat je denkt dat je te maken hebt met een of andere wijnrol in plaats van twee pronte borsten!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:28 schreef xman het volgende:
[..]
Tja moet toch laten zien wat je hebt of niet! Cleavage baby!![]()
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
doe het dan goed! niet dat je denkt dat je te maken hebt met een of andere wijnrol in plaats van twee pronte borsten!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |