kastanovaquote:
Bedrijfskundig informaticusquote:
hij heeft wel een lekker koppie mmmmmmquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Bedrijfskundig informaticus
Da's zo van: overal inhoudelijk een grote mond over hebben en nergens verstand van hebben
Een technisch informaticus aan de andere kant
Misschien kan je hem met MUUS ruilen voor je broerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:04 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hij heeft wel een lekker koppie mmmmmm![]()
Jij houd van grote monden?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:04 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hij heeft wel een lekker koppie mmmmmm![]()
Ik heb geen problemen met Kasta, net zo min als dat ik problemen heb met Balkenende of minister Donner.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:55 schreef beaverhausen het volgende:
Wat heeft iedereen toch problemen met Kasta.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Misschien kan je hem met MUUS ruilen voor je broer.
Net zo min als dat Waxje problemen heeft met Kasta?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met Kasta, net zo min als dat ik problemen heb met Balkenende of minister Donner..
past wel lekker veel in!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jij houd van grote monden?
Doe maar tante MUUS aan d'r jasje trekken.wehehe 'trekken'quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:02 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ruilen ruilen!!!
nou the plce i'll be there!!
Awwww....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:07 schreef xman het volgende:
Zo dat was m'n 'reis' naar Rome![]()
Nouja benzinegeld kwijt, lunchgeld (duur vliegveld) kwijt en de gehele dag kwijt.![]()
Vooral dat gaargestoofd aankomen op het vliegveld lijkt me verschrikkelijk. Helemaal plakkerig, dorstig, moe en gestressed... En dan ook nog eens die vetragingsellende!quote:
Yep, m'n volgende auto wordt er eentje met airco!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:39 schreef Great_Expectations het volgende:
Lang leve m'n peugeot met airco!
Patser!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:39 schreef Great_Expectations het volgende:
Lang leve m'n peugeot met airco!
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:49 schreef xman het volgende:
Als je goed kijkt zie je hem achter het stuur zitten!![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:49 schreef xman het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je hem achter het stuur zitten!![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |