Er werd gulzig naar G_E gekeken?!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kijken die ook gulzig naar kleine onschuldige G_E-tjes?.
Kan dat niet ofzo?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Er werd gulzig naar G_E gekeken?!.
Simon is denk ik wel de beste film die ik in 2004 heb gezien. Zeker zien!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
is simon een leuke film? ga ik zo misschien kijken..
Nou euhm.. eh... kweetnie... had je soms een strak t-shirtje aan of deed je haar iets Schattigs ofzo?quote:
Ik ben naar de kapper geweest (een andere dan normaal, dat wel) en had idd een shirt aan wat als strak zou kunnen worden omschreven. Oh, en ik droeg een Rayban.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou euhm.. eh... kweetnie... had je soms een strak t-shirtje aan of deed je haar iets Schattigs ofzo?.
Owquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben naar de kapper geweest (een andere dan normaal, dat wel) en had idd een shirt aan wat als strak zou kunnen worden omschreven. Oh, en ik droeg een Rayban..
Maar dat is nog geen reden om gulzig te kijken!.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:21 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Geez, get a friggin' haircut....
Wat denkt ie wel? Een beetje in de ingewanden van Fok! zitten niezen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik denk dat Breuls hooikoorts heeft en moest niezen terwijl hij met de ingewanden van Fok! aan het preutsen was ofzo..
Het had erger gekund. Je wil er niet aan denken wat voor vieze dingetjes Kasta zou achterlaten in de ingewanden van Fok! als hij daar de kans voor kreeg, de forumverkrachter.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:43 schreef keizerpinguin het volgende:
ieuw
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het had erger gekund. Je wil er niet aan denken wat voor vieze dingetjes Kasta zou achterlaten in de ingewanden van Fok! als hij daar de kans voor kreeg, de forumverkrachter..
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het had erger gekund. Je wil er niet aan denken wat voor vieze dingetjes Kasta zou achterlaten in de ingewanden van Fok! als hij daar de kans voor kreeg, de forumverkrachter..
moet jij je niet prepareren voor een m.....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:54 schreef Ryan_R het volgende:
Hey ho
ken heel het kind niet?!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:55 schreef beaverhausen het volgende:
Wat heeft iedereen toch problemen met Kasta.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:56 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
moet jij je niet prepareren voor een m.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |