Ja maar ik ben speciaalquote:Op maandag 27 juni 2005 13:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat hij zegt......
anders had ik mijn tegenstem wel omgezet naar Stefano
Edit: stemmen zijn trouwens ook allang verwerkt....
Je bedoeld de gelegenheid om "iemand" te misbruiken? Nee hoor, mag dan wel een macho gast zijn, maar ik gebruik vrouwen niet! Vrouwen hoor je te verwennen en lief voor te zijnquote:Op maandag 27 juni 2005 13:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
"je moet je kansen benutten wanneer je ze krijgt......"![]()
Nee he.. niet ALWEER Ludo Sandersquote:Op maandag 27 juni 2005 18:07 schreef babette21 het volgende:
alle stemmen tot nu toe zijn verwerkt:
GTST is erg spannend, kan nog alle kanten op [op de #1 na denk ik]
Ik vind het geen probleem dat Ludo in de Top10 staat.quote:
Top10 niet, maar hij staat op 1quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vind het geen probleem dat Ludo in de Top10 staat.
Alleen het is zo voorspelbaar en saai enzo.
Volgens mij niet, door de verschillende tegenstemmen die hij heeft gehad. Net even voor 2 mensen geteld (omdat ik toch niks te doen hebquote:
Isabella??????quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij niet, door de verschillende tegenstemmen die hij heeft gehad. Net even voor 2 mensen geteld (omdat ik toch niks te doen heb), en ik kan er volgens mij 1 dame noemen die in ieder geval nog boven Ludo staat met 1 punt verschil.
![]()
Om de spanning erin te houden:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannend heh?
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Die heeft sowieso al 3 tegenstemmenquote:
Dat kan niet. En waarom geef je Ludo een tegenstem met die anderequote:Op woensdag 29 juni 2005 08:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik verander mijn nummer 1 van mijn lijstje (A)
Nick op 1 en
Ludo op 3![]()
Omdat Nick moet winnenquote:Op woensdag 29 juni 2005 08:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat kan niet. En waarom geef je Ludo een tegenstem met die andere?
Dan had je maar niet zo snel je lijstje moeten posten.quote:
Ja iddquote:Op woensdag 29 juni 2005 08:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan had je maar niet zo snel je lijstje moeten posten.
Dan moet je ook vooral Ludo nog een tegenstem geven, en niet degene die zelfs met een tegenstem of 7 nog bovenaan zou staan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |