Ik denk dat je bedoeld Tracy Gold toch?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:37 schreef Falco het volgende:
GTST
10) Robin (die mongool)
Tegenstem:
Tracy Visser
da's wel wat ik ervan gemaakt heb, meer Tracy's hebben we volgens mij niet gehad...quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:54 schreef Dizer het volgende:
Ik denk dat je bedoeld Tracy Gold toch?
quote:En Robin is geen Mongool, hij is achterstallig of zo iets..
Hoe noem je zo een persoon ook al weerquote:
Ooh jah... wacht nee... Een authist is niet iemand die 30 is en gedraagt alsof ie 10 isquote:
Die is gewoon achter in de ontwikkeling.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh jah... wacht nee... Een authist is niet iemand die 30 is en gedraagt alsof ie 10 is
En dat zonder naar GTST te kijken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:12 schreef babette21 het volgende:
heb je dat joch wel 's zien flippen als ie z'n zin niet krijgt?!
zo authistisch als 't maar zijn kan [incl. ontwikkelingsachterstand, heel goed soapie...]
nietus... Downsyndromers zijn van die Corky's [god hoe heet die serie ook alweer?!] met zo'n half naar buiten hangende tong enzo... van die Jostiband figuren... Mongolen dus... die zijn tofquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:19 schreef Svensational het volgende:
Hij is een patient met het Syndroom van Down![]()
ach ja, Life goes on.....quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:25 schreef babette21 het volgende:
[god hoe heet die serie ook alweer?!]
Het blijft GTST he. En Robin is dus wel een Downsyndromerquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
nietus... Downsyndromers zijn van die Corky's [god hoe heet die serie ook alweer?!] met zo'n half naar buiten hangende tong enzo... van die Jostiband figuren... Mongolen dus... die zijn tof![]()
Robin is niet tof
ik doelde op Joyce 2 en Margot 2quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:51 schreef babette21 het volgende:
Joyce is net zo iets als Dian, da's vragen naar de bekende weg: 't is altijd nr.2
bij Margot kan 't allebei, ligt net aan de stemmer...
Tracey Peters (de moeder van Arthur Peters)quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:55 schreef babette21 het volgende:
da's wel wat ik ervan gemaakt heb, meer Tracy's hebben we volgens mij niet gehad...
Ik snap het ook niet Sven... Wat kunnen mensen nou tegen deze hunk hebben?!quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:57 schreef Svensational het volgende:Wat is er niet leuk aan Hillard dan?
Hij zorgt juist voor dat ene beetje spanning in ONM
!
Ja, maar daarentegen heeft hij ons wel weer van Claire verlostquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Het enige minpuntje is dat hij Iris van een mooie dood heeft gered.![]()
Hij heeft Claire van ONM verlost.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:38 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar daarentegen heeft hij ons wel weer van Claire verlost
Ga jij maar zo door....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar daarentegen heeft hij ons wel weer van Claire verlost
quote:
Hoe kan je Claire nou als tegenstem gebruikenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |