Dat worden er dus straks 12 wijfiequote:Op woensdag 1 juni 2005 14:40 schreef babette21 het volgende:
oh God, gaan we 'n anti-Babette lijst krijgen....
* Babette noteert: 1 punt voor Foppele
En ik heb alleen maar een Top 1 geplaatstquote:Wanneer een top 10 gepost is mag je hem NIET meer veranderen!!! Hiermee maak je jouw gehele lijst ongeldig!
jaa doei, dan loop heel m'n administratie in de soap eh... soep dus.....quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:44 schreef Svensational het volgende:
Trouwens, ik mag em nog veranderenWant dit staat in de regels
:
En ik heb alleen maar een Top 1 geplaatst
Okee, ik ga wel even m'n echte top 10 plaatsen dan nuquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
jaa doei, dan loop heel m'n administratie in de soap eh... soep dus.....
oh God, heb ineens 'n flashback naar 't wiv-lijstje van vorig jaar....quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:46 schreef Svensational het volgende:
Tara op 2
Ruby op 3
Suzy op 4
Shit, nu moet ik oppassen, zometeen staat m'n hele top10 er wel ineens
Hoe durf je!quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:00 schreef Svensational het volgende:
1. Arthur van Walsum
2. Cor de Zeeuw
3. Sid Porter
4. Serge van Mieghem
5. Babette Couwenberg
6. Hillard Kroon
7. Lizzy Vehmeier 1
8. Rutger Helligers
9. Victor Couwenberg
10. Olaf Zwart
Tegenstem: Claire Simons
Nou, dit wordt em danIk ga er niet te lang over nadenken, want dan ga ik toch alles maar steeds weer veranderen
haha wat een afgang, ik bedoelde idd luciel starrenburg. / chris jollesquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
één tegenstem per persoon per soap... even kiezen dus, anders tellen ze allebei niet mee!!
shit he, moet ik nu al streng gaan doen??
[..]
Sinds wanneer heeft Luciel Werner in ONM gespeeld?????
ik neem maar aan dat je Starrenburg bedoelt, al kan ik 't me niet voorstellen...
Ja hallleu, Hillard is toch wel even van een andere orde dan Claire he...quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee Claire een tegenstem geven, da's lekker........![]()
![]()
Heb ik ook nog aan gedacht, maar Joost is net wat walgelijker.quote:
Joost is toch die viespeuk die geen brood kan eten en eergister allemaal boter op ze gezicht had ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb ik ook nog aan gedacht, maar Joost is net wat walgelijker.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb ik ook nog aan gedacht, maar Joost is net wat walgelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |