Geen RHCP... Wel het openingsnummer van een zeer bekend midden jaren '90 album.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk iets van de RHCP te horen, maar wat?
Mja, officieel moet ik ook de groepsnaam (Smashing Pumpkins) nog hebben, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat dat een probleem gaat worden.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:48 schreef Curchulain het volgende:
Mellon Collie and the infinite sadness heet die
Sinds ik eigenlijk al mijn muziek afspeel op mijn computer, kan ik precies zien of ik in het afgelopen jaar veel Smashing Pumpkins gedraaid heb - en dat aantal is schrikbarend laag. Als je me dat 7 jaar geleden gezegd zou hebben, had ik je voor gek uitgemaakt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:53 schreef Z het volgende:
Whehehe ik ben niet zo goed in namen van nummers ... Plaat ookal in geen tijden gedraaid.
Maakt mij verder niet uit, eigenlijk - Curchulain heeft de vraag technisch gesproken ingekopt, maar als hij het verder geen probleem vindt, dan geef ik dat punt net zo lief aan Z.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:54 schreef Scrutinizer het volgende:
ik bemoei me niet graag met dit soort dingen maar ik zou het punt aan Z gegeven hebben aangezien hij degene was die het herkende
* Grobbel heeft de laatste paar dagen al te veel zon gezien en zit nu met een hoop after sun de pijn te onderdrukken.quote:
* Curchulain heeft vandaag een kwartiertje in de zon gezeten en plukt daar nu de zure vruchten vanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:11 schreef Grobbel het volgende:
[..]
* Grobbel heeft de laatste paar dagen al te veel zon gezien en zit nu met een hoop after sun de pijn te onderdrukken.
En geen idee, Z. Ik zal het ongetwijfeld kennen, maar herken de hoes niet direct.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |