quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:40 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Vier jaar terug is niet dit jaar, wel?
Als ze pas na 1 april beginnen met verwerken, kun je natuurlijk nooit voor 1 april al een voorlopige aanslag krijgenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:09 schreef snellejelle het volgende:
het is idd pas van de laatste jaren dat ze alles opsparen bij de belastingdienst
ook voor 1 juli krijg je rente, of moet je het betalenquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:56 schreef twentemeisje het volgende:
Hier ook nog niets... Hoe zit dat trouwens met die rente? Als ze voor 1 juli je teruggave op je rekening storten dan hoeven ze je toch geen rente te betalen? Of snap ik het niet helemaal (wat zeer goed mogelijk is...)
De Belastingdienst is FOK! nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:50 schreef ACT-F het volgende:
Zeur niet, ik heb mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet eens gekregen om aangifte doen. Als ondernemer moet alles tegenwoordig online gebeuren, maar dan moeten ze wel de inloggegevens sturen
Vanaf wanneer wordt deze rente berekend dan? Of is dat al meegenomen in het bedrag dat mijn belastingadviseur voor me heeft uitgerekend?quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:16 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ook voor 1 juli krijg je rente, of moet je het betalen
Per 1 januari 2005. En dat bedrag is nog niet meegenomen in je oorspronkelijke aangifte, dus er komen wat euro's bij.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:40 schreef twentemeisje het volgende:
Vanaf wanneer wordt deze rente berekend dan? Of is dat al meegenomen in het bedrag dat mijn belastingadviseur voor me heeft uitgerekend?
Google leert mij dat het voorheen 3,5 procent was, maar nu 5 procent.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:54 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks... iemand riep hier wat over 5% rente? Weet jij toevallig ook hoe e.e.a. wordt berekend?
Dagen is eik wel logischer jaquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:06 schreef twentemeisje het volgende:
Heb net een foldertje over heffingsrente gevonden.
Ze rekenen in dagen en zetten dat af tegen de 360 dagen die een jaar volgens de Belastingdienst heeft :-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |