heb ik dus net ook gehad, omdat ik een geblackliste postcode heb. heb het telefonisch ff geinformeerd, ze laten een bedrijf genaamd "experium" op postcode checken. Indien er een wanbetaler in hun database bekend is met dezelfde postcode, dan houdt het op voor je.. zo ook hier..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:34 schreef MaLo het volgende:
[..]
Als je pech hebt, woon je op een adres waar eerder mensen hebben gewoond die niet kredietwaardig waren.![]()
Of heb je een vermelding bij het BKR in Tiel? Heb je ooit eerder niet aan je betalingsverplichting voldaan bij een ander bedrijf?
Balen hoor. Ik ga binnenkort ook wat (proberen te) bestellen!
die 2e met die horizontale strepen, is dat een beetje een strak model shirt, of valt die wat wijder?quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:23 schreef _oscar het volgende:
Binnen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die laatste weer teruggestuurd. Bah wat een lelijke kleur was dat
Die andere twee erg blij mee![]()
mooi shirt he Epica![]()
dat is ook echt 1 van mijn grootste ergernissen zeg. heel irritant. meestal zijn de minimaatjes alleen nog over.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:58 schreef shredder het volgende:
Ik baal wel dat 9 van de 10 keer als je op een product klikt het gewoon uitverkocht is.
Wat mij wel prettig zou lijken, is dat je vóór je kleding gaat zoeken, aan kunt geven in welke maat (maten) het kledingstuk moet zijn. En dat de kledingstukken die niet in die maat aanwezig zijn, ook niet getoond worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:56 schreef Fratz het volgende:
[..]
dat is ook echt 1 van mijn grootste ergernissen zeg. heel irritant. meestal zijn de minimaatjes alleen nog over.
Ja het is inderdaad een iets strakker shirt (niet TE hoorquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:48 schreef Eddepet21 het volgende:
[..]
die 2e met die horizontale strepen, is dat een beetje een strak model shirt, of valt die wat wijder?
Ik heb op dit moment een nieuw wollen vest van oilily aan al een paar weken geleden gekochtquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:09 schreef DarkElf het volgende:
ja met dit weer krijg je wel behoefte aan winterkleding
Ik heb bij Street One al een lekkere warme zwarte wintertrui gekochtquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:09 schreef DarkElf het volgende:
ja met dit weer krijg je wel behoefte aan winterkleding
Esprit is nogal wisselvallig met zijn maten dus gewoon blijven proberen, ik paste van de week een ribbroek in de winkel in maat 38 en die was belachelijk wijd rond de taille en ik ben echt niet de dunste , 38 hoort overal strak te zitten en dat deed 36 dan ook rond mijn heupen ... Dus die leuke broek was niks voor mijquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:10 schreef MaLo het volgende:
De broeken van esprit zijn mij vaak net iets te kort. Ik ben 1:80 en heb maat 36; Esprit heeft helaas niet de goede broeken voor mij. En ik vind ze zo leuk.
Zie je wel overal hangt de wintercollectie alquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb bij Street One al een lekkere warme zwarte wintertrui gekocht.
Maar dan probeer ik het wel in de winkel en niet via de online shopquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:29 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Esprit is nogal wisselvallig met zijn maten dus gewoon blijven proberen, ik paste van de week een ribbroek in de winkel in maat 38 en die was belachelijk wijd rond de taille en ik ben echt niet de dunste , 38 hoort overal strak te zitten en dat deed 36 dan ook rond mijn heupen ... Dus die leuke broek was niks voor mij
In sommige vesten had ik dit seizoen maat S de meeste M en andere weer L![]()
Mooi vestquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:39 schreef XiChico het volgende:
[afbeelding]
Gister ontvangen, fijn vest .. veel mooier dan op het plaatje![]()
Erg mooi vest! Lekker handig ook, die kun je de hele winter nog aanquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:39 schreef XiChico het volgende:
[afbeelding]
Gister ontvangen, fijn vest .. veel mooier dan op het plaatje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |