Hier aan de kust is het gelukkig maar een graad of 25 en op de golfbaan is altijd wel een briesje.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:21 schreef pascalheister het volgende:
met dit weer
volgens mij valt de golfbal zelfs halverwege neer van de hitte
Ik blijf af en toe nog hangen in oud taalgebruikquote:
Is verplicht onderdeelquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:35 schreef Suijk het volgende:
Wie kiest er dan ook aardijkskunde.
Waarom ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:37 schreef rubbereend het volgende:
rondje op kosten van Dennis Gentenaar
Er wordt hier ijs uitgedeeldquote:
idd, Bert heeft de boel op de race daar dus tis gewoon weer een goede Duitseclub met ontzaggelijk veel fans iedere weekquote:
Ja, in de zon wel..quote:
Het is erg warm inderdaad. Ik schrok er een beetje van toen ik net naar huis fietstequote:
Heb ik ook jaren gedaan bij mijn vader. Heerlijk om dan weer buiten te komen in die koele 30 gradenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:47 schreef rubbereend het volgende:
tsss heet, gisterochtend en vanochtend in een kas staan werken, gisteren was t daar 37,5 en vandaag 34 graden, k ben wel wat gewend nu
weekend... dat duurt nog 2 uur en 45 min... maar het komt er aanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:54 schreef rubbereend het volgende:
oja, lekker dat t nu weekend is
een koud biertje graag
Morgen weer geen Planet ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
weekend... dat duurt nog 2 uur en 45 min... maar het komt er aan![]()
Nope ben vrij morgen.. ga een weekend weg (doe jeugdwerk dit weekendquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nope ben vrij morgen.. ga een weekend weg (doe jeugdwerk dit weekend)
Tracey?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:07 schreef VoreG het volgende:wat een examen zeg
Vragen over stof die niet eens in de boeken staan
Theorie van Ullman? Die hele vent staat niet eens in het boek laat staat de theorie.
k had t bijna koudquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heb ik ook jaren gedaan bij mijn vader. Heerlijk om dan weer buiten te komen in die koele 30 graden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |